Uresničevanje notranjega brandinga: razvoj konceptualnega modela
Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na blagovno znamko na ravni celotnega podjetja. Zanj je značilno usklajevanje vrednot in vedenj zaposlenih z vrednotami in obljubami blagovne znamke. V prispevku se osredotočimo predvsem na njegovo uresničevanje, ki zahteva povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu. Na podlagi ugotovitev kvalitativne raziskave predstavimo konceptualni model uresničevanja notranjega brandinga. Rezultati raziskave kažejo, da notranji branding poveča znanje zaposlenih o blagovni znamki, kar spodbudi njihovo motiviranost za širjenje podobe blagovne znamke med porabniki. Hkrati ugotavljamo, da uresničevanje notranjega brandinga zahteva usklajeno delovanje notranjega trženja in ravnanja z ljudmi pri delu. Pomen notranjega brandinga narašča, saj je proces usmerjen v razvoj virov, ki podjetju prinašajo konkurenčne prednosti in večjo uspešnost.
2012
2013-10-15 12:05:46
1060
blagovne znamke, trženje, branding, zaposleni, notranje trženje, ravnanje z ljudmi pri delu,
r6
Katja
Terglav
70
Robert
Kaše
70
Maja
Konečnik Ruzzier
70
ISSN
2
1854-4231
UDK
4
658.626:005
COBISS.SI-ID
3
4637399
0
Predstavitvena datoteka
2013-10-15 12:05:46
7_309-329.pdf
127024
Predstavitvena datoteka
2018-03-15 15:17:39