20.500.12556/RUP-1512
Analiza dejavnikov oglaševanih cen rabljenih stanovanj v Ljubljani in njeni okolici
Članek obravnava dejavnike oglaševanih cen rabljenih stanovanj v Ljubljani in njeni okolici. V teoretičnem delu so predstavljene dosedanje raziskave dejavnikov cen nepremičnin, ki se uporabljajo za izhodišče empiričnega dela raziskave. Oblikovana sta dva ločena linearna regresijska modela, ki pojasnjujeta variabilnost oglaševanih cen rabljenih stanovanj in razlike v dejavnikih v Ljubljani in njeni okolici. Članek tako pomeni prispevek k razumevanju determinant oblikovanja oglaševanih cen. Rezultati raziskave kaejo, da na oglaševane cene rabljenih stanovanj v Ljubljani vplivajo prodajna površina, višina nadstropja, število kopalnic in ali je stanovanje mansardno. V okolici Ljubljane pa na oglaševano ceno rabljenih stanovanj vplivajo bivalna površina, možnost garaže in kletne shrambe, starost ter razpoložljivost.
nepremičnine
trg nepremičnin
cene
dejavniki
rabljena stanovanja
regresijski model
true
true
false
Slovenski jezik
Angleški jezik
Neznano
2013-10-15 12:06:04
2013-10-15 12:06:04
2024-03-01 12:01:05
0000-00-00 00:00:00
2010
0
0
str. 225-242
št. 3
Let. 5
jesen 2010
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
332.6/.8(497.4LjubLjana)
1854-4223
3666903
RAZ_Friskovec_Sonja_i2010.pdf
RAZ_Friskovec_Sonja_i2010.pdf
1
F4717AB09FB6A38D6CF0DD69C419DFCE
5634aad45384ae92b549bd6fe5f8db4ca8118bcc1d03e75e81bf526db81d4538
6add0d70-c3d6-11ed-b5df-005056bf369b
https://repozitorij.upr.si/Dokument.php?lang=slv&id=25469
Založba Univerze na Primorskem
0
0
0