20.500.12556/RUP-2096
Pomen naravnih oblik gibanja v prvem starostnem obdobju
Gibalna/športna aktivnost je tesno povezana z vzgojo najmlajših otrok. Z igro se uči gibati, uči pa se tudi z gibanjem (Tancing, 1979). Otroke je potrebno usmerjati, da iščejo svoje načine za rešitev zastavljene gibalne naloge in z lastno domišljijo odgovarjajo na nove izzive ter s tem sproščeno izražajo lastno ustvarjalnost in gibalno ekspresijo (Videmšek in Visinski, 2001). V članku bomo predstavili in analizirali pripravo otrok v starosti 2,5 do 3 let na izvedbo naravnih oblik gibanja s poudarkom na predvajah za preval naprej. Aktivnosti smo izvajali v vrtcu Hiša otrok Montessori v okviru Zavoda Antona Slomška v Mariboru. Naključno so bili izbrani otroci iz heterogene jaslične skupine v starosti od 2,5 do 3 let. Šest otrok, 4 deklice in dva dečka, smo opazovali med vodenimi vadbenimi urami. Vsi otroci so bili v času izvajanja gibalnih dejavnosti, od 17. 2. do 21. 4. 2011 zdravi, primerno oblečeni in obuti. Rezultate smo pridobili z opazovanjem otrok med vadbenimi urami. Zapise o vsakem opazovanem otroku smo individualno predstavili v tabeli. Tudi končni opis napredka vsakega otroka smo uredili v tabelo. Cilj naše naloge je bil realiziran, saj so otroci usvojili predvaje za preval naprej, z izborom zanimivih vsebin pa smo jim omogočili radostno doživljanje gibanja
otroci prvega starostnega obdobja
gibanje v pedagogiki Montessori
naravne oblike gibanja
preval naprej
children of the first age period
movement associated with Montessori pedagogy
natural forms of movement
forward roll
true
true
false
Slovenski jezik
Angleški jezik
Delo ni kategorizirano
2013-10-15 12:06:45
2013-10-15 12:06:45
2024-03-01 12:03:00
0000-00-00 00:00:00
2012
0
0
Str. 66-71
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
373.2:796
263501056
4645847
http://www.otrokvgibanju.si/Media/ZBORNIK%20_OGV_2012_zv.pdf
1
https://repozitorij.upr.si/Dokument.php?lang=slv&id=2096
Pedagoška fakulteta
0
0
0