20.500.12556/RUP-2272
The reflection-response in enhancing argumentation ability
argumentacija
zmožnost argumentacije
empatija
metakognicija
učenje z opazovanjem
pozitivna povratna informacija
recipročno poučevanje
samoregulacija
argumentation ability
contingent instruction
empathy
metacognition
observational learning
positive feedback
reciprocal teaching
reflection-response
self-regulation
true
false
false
Angleški jezik
Neznan jezik
Delo ni kategorizirano
2013-10-15 12:06:58
2013-10-15 12:06:58
2024-03-01 12:07:28
0000-00-00 00:00:00
2005
0
0
str. 147-174
iss. 2
Vol. 5
2005
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
1567-6617
808:37
512845952
http://www.springerlink.com/content/3770117627000656/
1
https://repozitorij.upr.si/Dokument.php?lang=slv&id=2272
Fakulteta za humanistične študije
0
0
0