20.500.12556/RUP-2396
Uporaba računalnika in interneta v prvem triletju osnovne šole
V sodobnem času in prostoru je informacijsko-komunikacijska tehnologija nepogrešljiva tudi v prvem triletju osnovnošolskega izobraževanja. Sodobne oblike in metode dela z IKT v prvem triletju vzgojno-izobraževalnega procesa so vzporedne posodobitve v povezavi s tradicionalnimi didaktičnimi prijemi. Namen prispevka je prikazati uporabo računalnika in interneta kot učinkovit način poučevanja ter medsebojnega sodelovalnega učenja, predstaviti uporabo didaktičnih računalniških programov pri posameznih predmetih ter prikazati računalniško pismenost pri učencih in učiteljih v prvem triletju. Z raziskavo ugotavljamo, da uporaba računalnika in interneta omogoča večjo dejavnost učencev, učenje učencem postane zanimivejše, nekaterim enostavnejše, uveljavljajo lahko svoje individualne posebnosti ter aktivno sodelujejo z drugimi učenci. Uporaba računalnika in interneta v prvem triletju je pomembna, ker omogoča pri učencih in učteljih razvoj spretnosti ter informacijsko-komunikacijsko znanje, ki je za njihovo nadaljnje izobraževanje in uporabo zelo pomembno.
izobraževanje
osnovna šole
prvo triletje
metode
internet
IKT
računalniki
true
true
false
Slovenski jezik
Angleški jezik
Neznano
2013-10-15 12:07:09
2013-10-15 12:07:09
2024-03-01 12:07:49
0000-00-00 00:00:00
2009
0
0
str. 371-387
št. 4
Let. 4
zima 2009
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
37.091.3:004
1854-4223
3395543
RAZ_Skabar_Barbara_i2009.pdf
RAZ_Skabar_Barbara_i2009.pdf
1
2DE081DCAD6E80877E09BDAF060982E8
a3207a505567ebb820fe70f5bd9d5cf1c4bc7a0b7a4e2c5e8a221e05cb800fb3
6a045e47-c3d6-11ed-b5df-005056bf369b
https://repozitorij.upr.si/Dokument.php?lang=slv&id=25438
Založba Univerze na Primorskem
0
0
0