Procesna organiziranost in zadovoljstvo zaposlenih
Namen prispevka je prikazati vpliv procesne organiziranosti na zadovoljstvo zaposlenih in nakazati usmeritve za izboljšanje uspešnosti poslovanja v izbranem izdelovalnem podjetju. V ta namen smo opravili kvantitativno raziskavo, ki smo jo izvedli s pomočjo standardiziranega anketnega vprašalnika za merjenje organizacijske klime, na cenzusu 556 zaposlenih sodelavcev. Ključna ugotovitev iz raziskovanja napeljuje na spoznanje, da naj bi v analiziranem podjetju večji poudarek namenili tudi sodobnejši - procesni organiziranosti. S tem se poveča motiviranost in inovativnost zaposlenih, kar se posledično kae tudi v večji uspešnosti poslovanja obravnavanega podjetja. S pomočjo korelacijskega koeficienta smo ugotovili, da ima dimenzija organiziranosti statistično pozitiven vpliv na zadovoljstvo zaposlenih (0,461), kar pomeni, da lahko z obliko in načinom organiziranja vplivamo na zadovoljstvo zaposlenih. Rezultati raziskave imajo teoretične in praktične koristi za management planiranja, izvajanja in kontroliranja poslovnih procesov in jih bo mogoče implementirati v pridobitne ali nepridobitne organizacije.
2010
2013-10-15 12:07:34
1060
inoviranje procesov, management, motiviranost, podjetje, organiziranost, procesi, raziskave, zaposleni, zadovoljstvo
Karmen
Verle
70
Mirko
Markič
70
UDK
4
005.4/.7:331.103
ISSN pri članku
9
1854-4223
COBISS.SI-ID
3
3613399
0
Predstavitvena datoteka
2021-12-19 00:22:05
RAZ_Verle_Karmen_i2010.pdf
125318
Predstavitvena datoteka
2021-12-19 00:22:05