20.500.12556/RUP-2719
Procesna organiziranost in zadovoljstvo zaposlenih
Namen prispevka je prikazati vpliv procesne organiziranosti na zadovoljstvo zaposlenih in nakazati usmeritve za izboljšanje uspešnosti poslovanja v izbranem izdelovalnem podjetju. V ta namen smo opravili kvantitativno raziskavo, ki smo jo izvedli s pomočjo standardiziranega anketnega vprašalnika za merjenje organizacijske klime, na cenzusu 556 zaposlenih sodelavcev. Ključna ugotovitev iz raziskovanja napeljuje na spoznanje, da naj bi v analiziranem podjetju večji poudarek namenili tudi sodobnejši - procesni organiziranosti. S tem se poveča motiviranost in inovativnost zaposlenih, kar se posledično kae tudi v večji uspešnosti poslovanja obravnavanega podjetja. S pomočjo korelacijskega koeficienta smo ugotovili, da ima dimenzija organiziranosti statistično pozitiven vpliv na zadovoljstvo zaposlenih (0,461), kar pomeni, da lahko z obliko in načinom organiziranja vplivamo na zadovoljstvo zaposlenih. Rezultati raziskave imajo teoretične in praktične koristi za management planiranja, izvajanja in kontroliranja poslovnih procesov in jih bo mogoče implementirati v pridobitne ali nepridobitne organizacije.
inoviranje procesov
management
motiviranost
podjetje
organiziranost
procesi
raziskave
zaposleni
zadovoljstvo
true
true
false
Slovenski jezik
Angleški jezik
Neznano
2013-10-15 12:07:34
2013-10-15 12:07:34
2024-03-01 12:08:46
0000-00-00 00:00:00
2010
0
0
str. 131-147
št. 2
Let. 5
poletje 2010
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
005.4/.7:331.103
1854-4223
3613399
RAZ_Verle_Karmen_i2010.pdf
RAZ_Verle_Karmen_i2010.pdf
1
A99E9E56A7E1ADF21FCA3DD2378283FF
a539efd0903d76d730f6bf28455972d3e754285d9808bbbe77da2c654507aab1
6a95a83f-c3d6-11ed-b5df-005056bf369b
https://repozitorij.upr.si/Dokument.php?lang=slv&id=25459
Založba Univerze na Primorskem
0
0
0