Laž in laganje
Laž in laganje sta tako del vsakdanjega življenja kot tudi del managementa. Najbolj strnjeno bi lahko rekli, da je namen laži z namernim zavajanjem škodovati nekomu. Kanalov za zaznavanje laži in laganja je veliko: višina, glasnost, hitrost, jasnost in vsebina govora, očesni gibi, geste z rokami ter telesni in obrazni gibi. Sklepanje o neiskrenosti govorca na podlagi enega samega znaka je lahko zavajajoče. Nujno je upoštevati več znakov hkrati ter iskati nekonsistentnost med njimi. Pogledi na vlogo laži in laganja v managementu so različni. Medtem ko sta za nekatere laž in laganje del igre, sta za druge nedopustna in nezaželena.
2009
2013-10-15 12:08:41
1060
laž, laganje, neverbalna komunikacija, management,
r6
Marija
Paladin
70
ISSN
2
1854-4223
UDK
4
316.77:159.9:005
COBISS.SI-ID
3
3133399
0
Predstavitvena datoteka
2013-10-15 12:08:41
4_071-083.pdf
110201
Predstavitvena datoteka
2018-03-15 17:43:55