Učbeniška besedila o Primožu Trubarju. Izbor izraznih sredstev vrednotenja v verbalnih in večkodnih besedilih ter njihova vloga na besedilni ravni
Razprava obravnava besedna in nebesedna izrazna sredstva, s katerimi je v učbeniških besedilih za slovenščino in zgodovino (1858-2002) vrednoteno delo Primoža Trubarja. Analiza se osredotoči na stavek kot prikaz(ovanje), in sicerna relacijske stavke (istovetnostne in atributivne) v verbalnem besedilu,upoštevajoč teorijo sistemske in funkcijske slovnice M. A. K. Hallidaya, ter na razmerje med verbalnim in slikovnim v večkodnih besedilih, po teoriji Kressa in van Leeuwena, pri tem pa izpostavlja tudi vlogo usmerjevalnih leksemov.
2010
2013-10-15 12:09:18
1060
vrednotenje, snovni stavki, relacijski stavki, istovetni relacijski stavki, atributivni relacijski stavki, večkodna besedila, interakcija med slikovnim in besednim, usmerjevalni leksem, jezikovna didaktika,
r6
Sonja
Starc
70
UDK
4
81'42
OceCobissID
13
252810496
COBISS.SI-ID
3
3812055
0
Predstavitvena datoteka
2013-10-15 12:09:18