Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učencePlazar, Janja (Avtor)
učenje naravoslovjaslepi in slabovidni učenciizkustveno učenjeprilagoditev učnih pripomočkovinkluzijaUčenje naravoslovja je pomembno tako za polnočutne kot tudi za slepe in slabovidne otroke, saj poleg pridobivanja naravoslovnega znanja razvijajo sposobnost razmišljanja in reševanja problemov na logičen in znanstven način. Dandanes pouk naravoslovja temelji na načelu konstruktivizma, pri katerem otroci nastopajo kot aktivni udeleženci v procesu učenja. Ker slepi in slabovidni otroci dojemajo svet na drugačen način kot polnočutni, si pri učenju naravoslovja pomagamo s prilagoditvijo metod ter učnih pripomočkov, ki omogočajo aktivno učenje slepih in slabovidnih učencev ter pripomorejo k trajnejšemu znanju, hkrati pa zmanjšujejo možnost nastanka morebitnih napačnih predstav.20152017-10-12 03:05:22Znanstveno delo8654ISSN: 1855-4431UDK: 37.091.3:5-056.262OceCobissID: 239555072COBISS.SI-ID: 1538084292sl