Pomen avtonomije v šolskem sistemuKoren, Andrej (Avtor)
izobraževanjeavtonomijaPrispevek obravnava avtonomijo v šolskem sistemu. Predstavljenih je nekaj osnovnih pojmovanj avtonomije in njenega pomena za šolski sistem. V drugem delu je podana študija primera, ki na podlagi kvalitativne metodologije raziskuje avtonomijo, kot jo sprejemajo in vidijo ravnatelji, učitelji in minister. Pokaže se, da imajo udeleženci raziskave omejen pogled na avtonomijo v celotnem sistemu. Vidljivost znotraj sistema povezuje, izziva in ločuje. Omejena vidljivost ustvari koncept "plavajoče" in spreminjajoče se avtonomije, ki je blizu postmodernističnemu razumevanju organizacij in s tem sol, ter navidezno predstavlja prehod od kolektivnega in timskega k individualnemu. Pri razumevanju avtonomije je pomembno, da upoštevamo razmerje med dano in sprejeto avtonomijo.20022013-10-15 12:05:18Delo ni kategorizirano881UDK: 371OceCobissID: 118041600COBISS.SI-ID: 563159sl