Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 21
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Danila Lokarja Ajdovščina
Barbara Šelj, 2013, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: zvočno zavedanje, glasbena vzgoja, glasbene sposobnosti, elementi glasbenega jezika, otrok in glasba
Published: 10.07.2015; Views: 1119; Downloads: 44
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Elvire Vatovec Prade
Ester Korelič, 2013, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: zvočno zavedanje, glasbena vzgoja, glasbene sposobnosti, elementi glasbenega jezika, otrok in glasba
Published: 10.07.2015; Views: 1140; Downloads: 46
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Dobravlje - podružnična šola Skrilje
Andreja Rustja, 2013, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: zvočno zavedanje, glasbena vzgoja, glasbeni razvoj, glasbene sposobnosti, otrok in glasba
Published: 10.07.2015; Views: 1469; Downloads: 44
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

4.
Priprava in izvedba glasbene pravljice pri predmetu glasbena umetnost na razredni stopnji osnovne šole
Tamara Pucer, 2014, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: glasba, glasbene pravljice, Peter Klepec, uprizoritev
Published: 10.07.2015; Views: 2087; Downloads: 141
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

5.
Primerjava slovenskega učnega načrta z italijanskimi smernicami za predmet glasbena umetnost
Maddalena Mura, 2014, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: učni načrti, glasbena umetnost, Slovenija, Italija, primerjava
Published: 10.07.2015; Views: 1225; Downloads: 57
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

6.
Pomen glasbenih aktivnosti učencev
Barbara Kopačin, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Rezultati raziskav ugotavljajo, da so glasbene aktivnosti otrok (v predšolskem in šolskem obdobju) pri glasbenem pouku pomembne. Pri izvajanju različnih glasbenih dejavnosti se pri otrocih, poleg glasbenih, spontano razvijajo splošne osebnostne lastnosti, kot so sposobnost zaznavanja, pozornosti, motorične spretnosti, jezikovne komunikacije, socialnega vedenja in znanja. Pravilno izbrane glasbene vsebine in dejavnosti (poslušanje, izvajanje in ustvarjanje) so povezane tudi z otrokovim estetskim, moralnim, telesnim in intelektualnim razvojem (Campbell 2004; Čebulc 2009; Denac 2002; Habe 2006; Günther 1998; Sicherl-Kafol 2001; Slosar 2002). Z različnimi glasbenimi aktivnostmi namerno izzovemo in vodimo raznovrstne psihološke procese, ki pomembno vplivajo na vsa področja otrokovega razvoja in počutja ter usmerjajo njegove dejavnosti. Glasbene aktivnosti pomembno prispevajo k večji splošni uspešnosti učencev pri pouku, k njihovemu splošnemu razvoju in počutju, vplivajo na razvoj učenčeve čustvene stabilnosti, ustvarjalnosti, socialnosti, ekstra-/ introvertiranosti, psihomotorike, zbranosti in usmerjene pozornosti, motivacije, samozavesti in samopodobe, uspešnosti učenja, inteligentnosti in logičnega mišljenja. Glasba je tudi sredstvo za omiljenje različnih nevroz, za sproščanje, odpravljanje stresnih situacij in za izboljšanje počutja učencev (Slosar 1999). Rezultati raziskave (Kopačin 2011) so potrdili, da so povezave med izvajanjem in aktivnim sodelovanjem učencev pri glasbenih dejavnostih zelo pomembne za splošno uspešnost pri pouku in uspešnost pri posameznih predmetih (slovenski jezik, matematika, športna vzgoja, tuj jezik) ter inteligentnost.
Found in: osebi
Summary of found: ...izboljšanje počutja učencev (Slosar 1999). Rezultati raziskave ( Kopačin 2011) so potrdili, da so povezave med...
Keywords: glasbene aktivnosti, uspešnost pri pouku, inteligentnost, vedenjski vzorci
Published: 14.10.2015; Views: 1375; Downloads: 44
URL Full text (0,00 KB)

7.
8.
Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih
Barbara Kopačin, 2014, original scientific article

Abstract: Inteligentnost postaja vse bolj zaželena človekova lastnost, zato ji znanstveniki z različnih področij posvečajo veliko pozornosti. Nas je zanimala medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih. Povezanost smo ugotavljali z razlikami v dosežkih učencev pri merjenju eduktivnih komponent splošnih intelektualnih sposobnosti s standardnimi progresivnimi matricami (SPM). Rezultati raziskave so potrdili, da so inteligentnost, glasbene aktivnosti in družinsko glasbeno okolje medsebojno pomembno povezani. V raziskavi je sodelovalo 177 naključno izbranih devetošolcev iz šestih primorskih osnovnih šol.
Found in: osebi
Keywords: inteligentnost, glasba, glasbena vzgoja, glasbene dejavnosti, družina
Published: 21.12.2015; Views: 1051; Downloads: 23
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

9.
10.
Sprejemanje brane in glasbene pravljice
Tamara Pucer, 2017, master's thesis

Found in: osebi
Keywords: brane pravljice, glasbene pravljice, Peter Klepec, glasbena umetnost, medpredmetne povezave
Published: 17.01.2018; Views: 386; Downloads: 46
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica