Print
Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 11
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacij
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, original scientific article

Abstract: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest determinanta vedenja zaposlenih in pomemben fenomen znanstvenega proučevanja, predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijana konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije in ugotavljamo, ali ustrezna usmerjenost in moč organizacijske kulture pomembno prispevata k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah ter doseganju večje poslovne uspešnosti. Posebej osvetljujemo pomen organizacijske kulture v storitvenih organizacijah, v katerih je človeški dejavnik zaradi narave storitev ključni tvorec t. i. "mehkih sestavin" ponudbe, ki dandanes vse bolj pomenijo neizčrpen vir konkurenčnega pozicioniranja na trgu.
Keywords: marketing, trženje, organizacijska kultura, organizacija, kultura, storitve, uspešnost, uspešnost poslovanja, poslovanje, poslovanje podjetja, podjetje
Published in RUP: 10.07.2015; Views: 3244; Downloads: 49
URL Link to full text

3.
4.
Analiza poznavanja blagovne znamke
Aleš Vajngerl, 2009, master's thesis

Keywords: trženje, viri, blagovne znamke, tržna uspešnost
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 5013; Downloads: 177
URL Link to full text
This document has more files! More...

5.
Management kakovosti storitev knižnice
Damijana Hrabar, 2011, master's thesis

Keywords: knjižnice, storitve, kakovost, merjenje, uporabniki, management
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 2483; Downloads: 114
URL Link to full text
This document has more files! More...

6.
7.
Pomen organizacijske kulture za kakovost izvajanja storitev v bančnih ustanovah
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, published professional conference contribution

Abstract: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest in determinanta vedenja zaposlenih pomemben fenomen znanstvenega proučevanja predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijanja konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije ter ugotavljamo, kako in ali lahko ustrezne temeljne vrednote v okviru te prispevajo k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah. Posebej osvetljujemo temeljno sestavino marketinškega koncepta - naravnanost k odjemalcem - kot možno razsežnost organizacijske kulture ter zvezo med usmerjenostjo organizacijske kulture, kakovostjo storitev in uspešnostjo poslovanja podjetja. Zanima nas, ali usklajenost v zvezi s tem načelom na različnih ravneh organizacije (moč kulture) vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in s tem na kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev.
Keywords: organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3767; Downloads: 111
URL Link to full text

8.
Kritična ocena izvajanja storitev s tehniko snemanja porcesov : diplomska naloga
Tomaž Okorn, 2004, undergraduate thesis

Keywords: management, storitve, procesi, snemanje procesov, metode, blueprinting, stavbno pohištvo, diplomska dela
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3488; Downloads: 89
URL Link to full text
This document has more files! More...

9.
Zvestoba odjemalcev v storitvenem podjetju
Sabina Rojac, 2005, undergraduate thesis

Keywords: podjetje, storitve, odjemalci, zadovoljstvo, zvestoba, tržna raziskava, diplomska dela
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 2830; Downloads: 127
URL Link to full text
This document has more files! More...

10.
Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica