1. |
2. Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacijNataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, original scientific article Abstract: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest determinanta vedenja zaposlenih in pomemben fenomen znanstvenega proučevanja, predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijana konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije in ugotavljamo, ali ustrezna usmerjenost in moč organizacijske kulture pomembno prispevata k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah ter doseganju večje poslovne uspešnosti. Posebej osvetljujemo pomen organizacijske kulture v storitvenih organizacijah, v katerih je človeški dejavnik zaradi narave storitev ključni tvorec t. i. "mehkih sestavin" ponudbe, ki dandanes vse bolj pomenijo neizčrpen vir konkurenčnega pozicioniranja na trgu. Keywords: marketing, trženje, organizacijska kultura, organizacija, kultura, storitve, uspešnost, uspešnost poslovanja, poslovanje, poslovanje podjetja, podjetje Published in RUP: 10.07.2015; Views: 3244; Downloads: 49 Link to full text |
3. Marketinška kultura v vzgojno-izobraževalnih organizacijahAnita Trnavčevič, Roberto Biloslavo, Vinko Logaj, Boris Snoj, Borut Kodrič, 2007, original scientific article Keywords: izobraževanje, trženje, marketinška kultura, organizacijska kultura, meritve in vrednotenje, metodologija Published in RUP: 10.07.2015; Views: 3162; Downloads: 39 Link to full text |
4. |
5. |
6. Zaznavanje kakovosti storitev visokošolskega izobraževanjaArmand Faganel, 2006, master's thesis Keywords: izobraževanje, visoko šolstvo, izobraževalni sistemi, kvaliteta, zaznavanje, zagotavljanje kvalitete, storitve, management, TQM, Evropska unija, Slovenija, modeli, terciarne dejavnosti Published in RUP: 15.10.2013; Views: 5022; Downloads: 109 Link to full text This document has more files! More... |
7. Pomen organizacijske kulture za kakovost izvajanja storitev v bančnih ustanovahNataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, published professional conference contribution Abstract: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest in determinanta vedenja zaposlenih pomemben fenomen znanstvenega proučevanja predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijanja konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije ter ugotavljamo, kako in ali lahko ustrezne temeljne vrednote v okviru te prispevajo k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah. Posebej osvetljujemo temeljno sestavino marketinškega koncepta - naravnanost k odjemalcem - kot možno razsežnost organizacijske kulture ter zvezo med usmerjenostjo organizacijske kulture, kakovostjo storitev in uspešnostjo poslovanja podjetja. Zanima nas, ali usklajenost v zvezi s tem načelom na različnih ravneh organizacije (moč kulture) vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in s tem na kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev. Keywords: organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3767; Downloads: 111 Link to full text |
8. |
9. |
10. |