Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 52
First pagePrevious page123456Next pageLast page
1.
2.
3.
Poslovni načrt igralnega salona
Lucija Zavrtanik, 2008, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: podjetništvo, poslovni načrt, igralništvo, investicije, igralni salon, igralni avtomati
Published: 15.10.2013; Views: 1774; Downloads: 55
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

4.
Integration and participation
Lucija Čok, 2002, professional article

Found in: osebi
Keywords: Evropska unija, raziskovanje, države kandidatke, znanost
Published: 15.10.2013; Views: 2104; Downloads: 21
URL Full text (0,00 KB)

5.
Instituto politécnico de Beja
Regis Ritz, Lucija Čok, Gintautas Bražiunas, Howard Davies, 2010, treatise, preliminary study, study

Found in: osebi
Keywords: izobraževanje, demokracija, bolonjski programi, Evropa
Published: 15.10.2013; Views: 1812; Downloads: 12
URL Full text (0,00 KB)

6.
7.
8.
Language as social cohesion and human capital
Lucija Čok, Sonja Novak-Lukanovič, 2005, published scientific conference contribution (invited lecture)

Found in: osebi
Keywords: človeški kapital, znanje, jezik, komuniciranje
Published: 15.10.2013; Views: 2510; Downloads: 21
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

9.
Neustavljivi motor primorskega šolstva
Vesna Mikolič, 2011, other component parts

Found in: osebi
Keywords: visoko šolstvo, Univerza na Primorskem, obletnice, biografije
Published: 10.07.2015; Views: 1521; Downloads: 12
URL Full text (0,00 KB)

10.
Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanja
Lucija Čok, Anita Brčaninović, 2015, original scientific article

Abstract: Na predšolski stopnji je nekaj desetletij najprej spontano, nato spodbujano nastajala doktrina zgodnjega uvajanja tujega jezika. Nesistemsko uvajanje tujega jezika na predšolsko stopnjo je lahko integrirana dejavnost vzgoje ali posebna oblika dejavnosti, ki jo omenja tudi Kurikulum za vrtce (1999). Na tej stopnji sta metodologija vrednotenja učinkov in spremljanje dosežkov lahko le kvalitativna, pristop k postopkom vrednotenja otroka pa holističen, in sicer od uvajanja opazovalnih nalog, vključevanj otroka v kulturno prepleteno dogajanje v stvarnem ali virtualnem življenju, do dejavnosti vzgojitelja pri zbiranju podatkov o odzivnosti in uspešnosti otrok v tujem jeziku. V pričujočem članku so predstavljena teoretska izhodišča in vzorčni primeri spodbujanja razvoja fonološkega zavedanja, ob upoštevanju fonemskih razlik med prvim in drugim/tujim jezikom. Gre namreč za dejanja in učinke percepcije, védenja in prepoznavanja sveta, v katera otrok vključuje svoja predvidevanja in interese.
Found in: osebi
Keywords: zgodnje učenje jezikov, vrednotenje učinkov, metodologija didaktičnega pristopa
Published: 14.10.2015; Views: 1519; Downloads: 41
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica