Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Startup branding : empirical evidence among Slovenian startups
Matej Rus, Maja Konečnik Ruzzier, Mitja Ruzzier, 2018, original scientific article

Keywords: Slovenia, start-up, innovations, brands
Published in RUP: 22.12.2021; Views: 1030; Downloads: 38
.pdf Full text (142,13 KB)

2.
3.
Clarifying the concept of customer-based brand equity for a tourism destination
Maja Konečnik Ruzzier, 2010, original scientific article

Keywords: turizem
Published in RUP: 10.07.2015; Views: 2233; Downloads: 33
URL Link to full text

4.
5.
Marketinška kultura v storitvenih dejavnostih
Roberto Biloslavo, Armand Faganel, Borut Kodrič, Anita Trnavčevič, 2012, scientific monograph

Keywords: trženje, storitve
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3705; Downloads: 89
URL Link to full text

6.
Uresničevanje notranjega brandinga: razvoj konceptualnega modela
Katja Terglav, Robert Kaše, Maja Konečnik Ruzzier, 2012, original scientific article

Abstract: Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na blagovno znamko na ravni celotnega podjetja. Zanj je značilno usklajevanje vrednot in vedenj zaposlenih z vrednotami in obljubami blagovne znamke. V prispevku se osredotočimo predvsem na njegovo uresničevanje, ki zahteva povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu. Na podlagi ugotovitev kvalitativne raziskave predstavimo konceptualni model uresničevanja notranjega brandinga. Rezultati raziskave kažejo, da notranji branding poveča znanje zaposlenih o blagovni znamki, kar spodbudi njihovo motiviranost za širjenje podobe blagovne znamke med porabniki. Hkrati ugotavljamo, da uresničevanje notranjega brandinga zahteva usklajeno delovanje notranjega trženja in ravnanja z ljudmi pri delu. Pomen notranjega brandinga narašča, saj je proces usmerjen v razvoj virov, ki podjetju prinašajo konkurenčne prednosti in večjo uspešnost.
Keywords: blagovne znamke, trženje, branding, zaposleni, notranje trženje, ravnanje z ljudmi pri delu
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3314; Downloads: 100
URL Link to full text

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica