Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Neverbalna komunikacija in prepričljivost posameznika
Marija Paladin, 2010, master's thesis

Found in: osebi
Keywords: neverbalna komunikacija, prepričevanje, kinezika, gestika, zunanji videz, vokalizacija, proksemika, haptika, upravljanje časa
Published: 15.10.2013; Views: 1987; Downloads: 96
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Laž in laganje
Marija Paladin, 2009, professional article

Abstract: Laž in laganje sta tako del vsakdanjega življenja kot tudi del managementa. Najbolj strnjeno bi lahko rekli, da je namen laži z namernim zavajanjem škodovati nekomu. Kanalov za zaznavanje laži in laganja je veliko: višina, glasnost, hitrost, jasnost in vsebina govora, očesni gibi, geste z rokami ter telesni in obrazni gibi. Sklepanje o neiskrenosti govorca na podlagi enega samega znaka je lahko zavajajoče. Nujno je upoštevati več znakov hkrati ter iskati nekonsistentnost med njimi. Pogledi na vlogo laži in laganja v managementu so različni. Medtem ko sta za nekatere laž in laganje del igre, sta za druge nedopustna in nezaželena.
Found in: osebi
Keywords: laž, laganje, neverbalna komunikacija, management
Published: 15.10.2013; Views: 1351; Downloads: 39
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Dejavniki neverbalne komunikacije v povezavi s prepričljivostjo posameznika
Marija Paladin, 2010, original scientific article

Abstract: Poleg verbalnih sporočil so v komunikaciji zelo pomembna neverbalna sporočila,saj jim praviloma zaupamo bolj kot verbalni komponenti komunikacije. Ena od funkcij neverbalne komunikacije je prepričevanje. Dosedanje raziskave so pokazale, da očesni stik, slog oblačenja, določene vokalične značilnosti ter nekatere vrste dotika vplivajo na prepričljivost posameznika. Raziskava, ki smo jo izvedli, je pokazala, da anketiranci menijo,da je za nekoga, ki želi biti prepričljiv, pomembno, kako določeno informacijo posreduje. Na oblikovanje mnenj o vplivu znakov neverbalne komunikacije na prepričljivost vplivajo različni dejavniki. Rezultati naše raziskave so pokazali nekatere zanimive razlike v primerjavi z dosedanjimi raziskavami.
Found in: osebi
Keywords: neverbalna komunikacija, prepričljivost, gestika, mimika, zunanji videz, način govora
Published: 15.10.2013; Views: 1421; Downloads: 55
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica