Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pomen marketinške kulture in ugleda za finančno uspešnost podjetja
Melita Moretti, 2011, master's thesis

Found in: osebi
Keywords: marketinška kultura, podjetje, ugled, finančna uspešnost, prepoznavnost, zadovoljstvo, konkurenčne prednosti
Published: 15.10.2013; Views: 2024; Downloads: 83
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Mnenje učiteljev o vodenju šole in ravnateljev odnos do inovativnosti
Melita Moretti, Adi Moretti, Natalija Postružnik, Primož Škofic, 2012, original scientific article

Abstract: S ciljem izboljšati kakovost in učinkovitost slovenske splošne gimnazije posodabljajo svoje programe in uvajajo inovativne pristope. Raziskava je pokazala, da je pri vpeljevanju posodobitev in uvajanju inovativnih pristopov šolskih programov v splošnih gimnazijah pomemben dejavnik njihovo vodenje. Namen tega prispevka je, prvič, predstaviti značilnosti vodenja šole in vpeljevanja inovacij na šolo in, drugič, obravnavati izsledke kvantitativne raziskave, ki smo jo izvedli v aprilu in maju 2011 na vzorcu slovenskih splošnih gimnazij.
Found in: osebi
Keywords: šole, vodenje, inovacije, učitelji, ravnatelji, splošne gimnazije
Published: 15.10.2013; Views: 2096; Downloads: 34
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Pomen marketinške kulture za ugled podjetja
Melita Moretti, Roberto Biloslavo, 2011, original scientific article

Found in: osebi
Keywords: makretinška kultura, podjetja, ugled, prepoznavnost, zadovoljstvo, konkurenčne prednosti
Published: 10.07.2015; Views: 1062; Downloads: 12
URL Full text (0,00 KB)

4.
Innovation and communication as dimensions of the marketing culture
Natalija Postružnik, Melita Moretti, 2012, original scientific article

Abstract: This study explores the meaning and role of the marketing culture within organizations-specifically, innovativeness and internal communications, both of which have a significant impact on an organizationʼs financial performance. A qualitative study was conducted in the insurance and construction industries in Slovenia based on theoretical insights, in which 11 semi-structured interviews were conducted with top and middle managers of medium-sized and large organizations. Recommendations to be applied in practice and for further research are given based on the findings.
Found in: osebi
Keywords: marketing culture, finacial performance, innovation, internal communications, insurance industry, construction industry
Published: 30.12.2015; Views: 1299; Downloads: 3
URL Full text (0,00 KB)

5.
Professional development of elementary school teachers
Adi Moretti, Ivan Ropar, Melita Moretti, 2013, original scientific article

Found in: osebi
Keywords: kariera, osnovne šole, poklicni razvoj, učitelji
Published: 30.12.2015; Views: 1355; Downloads: 73
URL Full text (0,00 KB)

6.
Training on sustainable use of water in the processing industry
Melita Moretti, Mirko Markič, 2015, original scientific article

Abstract: Namen prispevka je predstaviti izide iz raziskave o vplivih dejavnikov usposabljanja o trajnostni rabi vode (o podpori usposabljanju, ki jo kažejo nadrejeni in sodelavci, spodbudah za uporabo znanj in veščin, pridobljenih med usposabljanjem) in vplivu usposabljanja na tehnično in delovno učinkovitost zaposlenih. Empirično raziskavo smo opravili na vzorcu 328 srednje velikih in velikih podjetij v slovenski predelovalni dejavnosti. Ugotovili smo, da podpora usposabljanju, ki jo kažejo nadrejeni in sodelavci, ter spodbude za uporabo znanj in veščin, pridobljenih med usposabljanjem, statistično značilno in pozitivno vplivajo na uposabljanje o trajnostni rabi vode, uposabljanje o trajnostni rabi vode pa statistično značilno in pozitivno vpliva na tehnično učinkovitost. Izidi iz raziskave prinašajo nova teoretična spoznanja in praktične usmeritve za vse, ki se ukvarjajo z menedžementom trajnostnega razvoja z vidika ohranjanja naravnih virov.
Found in: osebi
Keywords: Management, water, processing industry, research, sustainable development, training
Published: 24.01.2018; Views: 623; Downloads: 38
URL Full text (0,00 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica