Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 13
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke v Sloveniji : magistrska naloga
Ana Gril, 2023, master's thesis

Keywords: blagovne znamke, šport, prepoznavnost, osebna blagovna znamka, trženje
Published in RUP: 06.07.2023; Views: 866; Downloads: 37
.pdf Full text (1,70 MB)

5.
6.
7.
8.
Marketing management and innovations : challenges and opportunities in the marketplace
Tina Vukasovič, 2016, preface, editorial, afterword

Keywords: consumers, functional foods, young consumers, market research
Published in RUP: 20.12.2021; Views: 757; Downloads: 19
.pdf Full text (39,99 KB)

9.
Analiza vpliva čustvene inteligence zaposlenih na uspešnost delovanja organizacije
Tina Vukasovič, Robert Ružman, 2013, original scientific article

Abstract: Sodobna organizacija potrebuje kot temelj svojega uspešnega delovanja jasno zastavljeno vizijo, vrednote zaposlenih in visoke, vendar dosegljive poslovne cilje, ki temeljijo na visoki stopnji vključevanja zaposlenih v organizacijo in na osnovi njihovega sodelovanja. Znanje, sposobnosti ter izkušnje, ki jih zaposleni posedujejo, so močni argumenti uspešne organizacije, vendar ni vseeno, s kakšnimi čustvi so ti argumenti izraženi v sami praksi. Raziskava nakazuje, da anketirani čustveni inteligentnosti pripisujejo velik vpliv na uspešnost organizacije. Čustvena inteligenca pripomore tako k boljši delovni uspešnosti kot tudi k boljšemu telesnemu počutju in čustveni stabilnosti zaposlenih.
Keywords: čustvena inteligenvca, znanje, zapsoleni, empatija, organizacije
Published in RUP: 30.12.2015; Views: 4676; Downloads: 188
.pdf Full text (121,42 KB)

10.
Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica