Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uveljavljanje blagovne znamke na hrvaškem trgu pnevmatskih čolnov
Monika Romanello Rebol, 2011, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...blagovne znamke, PEST analiza, trg, segmentacija, tržne poti, tržno komuniciranje, ...
Keywords: blagovne znamke, PEST analiza, trg, segmentacija, tržne poti, tržno komuniciranje
Published: 15.10.2013; Views: 1779; Downloads: 51
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
SWOT analiza in konkurenčne prednosti podjetja
Eva Rozman, 2013, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...podjetje, temeljne zmožnosti, konkurenčne prednosti, SPIN analiza, PEST analiza, Porterjev model, ...
Keywords: podjetje, temeljne zmožnosti, konkurenčne prednosti, SPIN analiza, PEST analiza, Porterjev model
Published: 10.07.2015; Views: 2900; Downloads: 262
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Razvoj usmeritev poslovanja izbranega podjetja
Matej Grm, 2016, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ... analiza SPIN, analiza PEST, samostojni podjetniki, strategije, zunanje...
Keywords: analiza SPIN, analiza PEST, samostojni podjetniki, strategije, zunanje okolje, notranje okolje, lesno-predelovalna panoga
Published: 10.11.2016; Views: 996; Downloads: 34
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica