Print
Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vloga tržnega komuniciranja v podjetju : študija primera Lumar
Sara Kobold, 2014, original scientific article

Abstract: Tržno komuniciranje - sestavni del znamenitega spleta štiri P - je pomembna funkcija v podjetju, saj prispeva k rasti prepoznavnosti podjetja in krepi njegove blagovne znamke. Je način za izvajanje strategij trženja pri doseganju smotrov in ciljev podjetja. Tržno komuniciranje dosega svoje cilje v komunikaciji s kupci in potrošniki z uporabo orodij tržnega komuniciranja. Če podjetje želi biti pred konkurenco, mora dobro proučiti ključne elemente tržnega komuniciranja. V članku analiziramo primer tržnega komuniciranja podjetja Lumar. Dobljeni rezultati kažejo, da ključni deležniki podjetje dobro poznajo in da so ključno orodje tržnega komuniciranja, ki največ prispeva k prepoznavnosti podjetja, elektronski medij. Kljub temu smo zaznali, da so blagovne znamke prepoznane bolj regionalno - predvsem na Štajerskem in Koroškem, čeprav je podjetje znano in aktivno v vseh regijah v Sloveniji in tudi v tujini (Italija, Nemčija, Avstrija).
Keywords: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, blagovne znamke, analiza tržnega komuniciranja
Published in RUP: 20.12.2021; Views: 1260; Downloads: 35
.pdf Full text (90,04 KB)

2.
Finančna analiza izbranega podjetja : magistrska naloga
Teja Šav, 2021, master's thesis

Keywords: finančna analiza, napoved prodaje, vrednotenje podjetja, koronavirus, turizem
Published in RUP: 01.12.2021; Views: 1696; Downloads: 141
.pdf Full text (3,03 MB)

3.
4.
Analiza procesa prodaje v logističnem podjetju : zaključna projektna naloga
Nihad Šerifović, 2015, undergraduate thesis

Keywords: podjetja, upravljanje, management, prodaja, proces prodaje, analiza, logistika
Published in RUP: 14.10.2015; Views: 3350; Downloads: 153
URL Link to full text
This document has more files! More...

5.
6.
Prodor na tržišče Srbije
Miran Ključevšek, 2007, undergraduate thesis

Keywords: novi trgi, pospeševanje prodaje, planiranje, zadovoljstvo kupcev, analiza okolja, raziskava trga, segmentiranje trga, kupci
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3433; Downloads: 92
URL Link to full text
This document has more files! More...

7.
Poslovni načrt podjetja
Lea Breznik, 2007, undergraduate thesis

Keywords: magnetna polja, podjetništvo, podjetja, zastopstvo, poslovni načrt, raziskava trga, analiza trga, načrt prodaje, strategija trženja, finančne projekcije
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 4364; Downloads: 269
URL Link to full text
This document has more files! More...

8.
Trženje z velikimi podjetji
Milenka Dimnik, 2006, undergraduate thesis

Keywords: trg, trženje, pospeševanje prodaje, planiranje, zadovoljstov kupcev, analiza okolja, raziskava trga, segmentiranje trga, trgovina na drobno, diplomska dela
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 2741; Downloads: 81
URL Link to full text
This document has more files! More...

9.
Trženje blagovne znamke podjetja
Borut Topole, 2006, undergraduate thesis

Keywords: trg, tržanje, pospeševanje prodaje, raziskava trga, analiza okolja, segmentiranje trga, blagovna znamka, diplomska dela
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3877; Downloads: 181
URL Link to full text
This document has more files! More...

10.
Tržno komuniciranje v izbranem podjetju
Andreja Špan, 2009, undergraduate thesis

Keywords: tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, analiza
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 5771; Downloads: 226
URL Link to full text
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica