Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Racionalnost managerskih odkupov z vidika vedenjske ekonomije
Gregor Žvipelj, 2011, review article

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...vedenjske finance, managerski odkup, behaviorizem, psihologija množic, optimizem, pohlep, ...
Keywords: vedenjske finance, managerski odkup, behaviorizem, psihologija množic, optimizem, pohlep
Published: 15.10.2013; Views: 1199; Downloads: 39
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Prostorsko dojemanje Sredozemlja v slovenski Istri
Darko Ogrin, Miha Staut, Gregor Kovačič, 2005, original scientific article

Abstract: Prostorsko dojemanje Sredozemlja v slovenski Istri. Analiza s pomočjo teorije mehkih množic
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...geografija, behaviorizem, Sredozemlje, mehke množice, ...
Keywords: geografija, behaviorizem, Sredozemlje, mehke množice
Published: 10.07.2015; Views: 1706; Downloads: 7
URL Full text (0,00 KB)

3.
The customer marketing method
Jay Curry, 2000, manual

Abstract: #The #customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship management
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...potrošnik, motiviranje, vedenje, behaviorizem, intervjuji, tržne raziskave, zagotavljanje kvalitete, pospeševanje prodaje,...
Keywords: potrošnik, motiviranje, vedenje, behaviorizem, intervjuji, tržne raziskave, zagotavljanje kvalitete, pospeševanje prodaje, dobiček, metode, poslovni rezultati, marketing, trženje, management, prodaja, kupci, uporabniki, nakup, zaznavanje, karakterologija, psihologija potrošnika, novi proizvodi
Published: 10.07.2015; Views: 1324; Downloads: 20
URL Full text (0,00 KB)

4.
Making the invisible visible
Donald A. Marchand, William J. Kettinger, John D. Rollins, 2001, developement research

Abstract: Making the invisible visible : how companies win with the right information, people and IT
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...meritve, človek, človeški potencial, osebnost, moč, vedenje, behaviorizem, pravila, informacijski viri, raziskovalni projekti, ...
Keywords: management, informacijska družba, družbe, strategija, konkurenčnost, vrednotenje, spremembe, zmogljivost, informatika, poslovanje, uspešnost poslovanja, znanje, informacijska tehnologija, maksimizacija, prihodnost, informacije, MIS, sposobnosti, odgovornost, zanesljivost, predstava, meritve, človek, človeški potencial, osebnost, moč, vedenje, behaviorizem, pravila, informacijski viri, raziskovalni projekti
Published: 10.07.2015; Views: 1463; Downloads: 58
URL Full text (0,00 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica