Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Znamka I feel Slovenia
Maja Konečnik Ruzzier, Nuša Petek, Petra Lapajne, Davorin Milinović, 2011, original scientific article

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ... blagovne znamke, države, Slovenija, interesne skupine, ...
Keywords: blagovne znamke, države, Slovenija, interesne skupine
Published: 15.10.2013; Views: 2039; Downloads: 27
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Spreminjanje procesov za doseganje konkurenčne prednosti na konsolidiranem trgu maloprodaje
Greta Šinkovec, 2010, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...internacionalizacija, reinženiring, blagovne skupine, upravljanje, trenerska mreža, kompetenčni center, ...
Keywords: internacionalizacija, reinženiring, blagovne skupine, upravljanje, trenerska mreža, kompetenčni center
Published: 15.10.2013; Views: 1293; Downloads: 48
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica