1. Service management and marketing : a customer relationship management approachChristian Grönroos, 2000, review Abstract: Service management and marketing : #a #customer relationship management approach Keywords: marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesi Published in RUP: 10.07.2015; Views: 10337; Downloads: 481 Link to full text |
2. Financial Times handbook of management : [the state of the art]2004, encyclopaedia Keywords: management, vodenje, človek, zmogljivost, človeški potencial, človeški kapital, prenova, reinženiring, enciklopedije, TQM, poslovni proces, celovita kvaliteta, poslovna razmerja, priročniki, opazovanje, predvidevanje, operativni plani, struktura, strateški management, vrednotenje, tehnika, spremembe, fond, skladi, strokovnjaki, manager, poslovna strategija, ideje, mišljenje, izobraževanje Published in RUP: 10.07.2015; Views: 2963; Downloads: 219 Link to full text |
3. Quality issues in heritage visitor attractions2001, proceedings Keywords: turizem, organizacijska kultura, turistična industrija, turistično posredovanje, promocija, turistični proizvod, kulturna dediščina, upravljanje, nasledstvo, znamenitosti, prihodnost, kvaliteta, vrednotenje, zagotavljanje kvalitete, celovita kvaliteta, management, TQM, orodja, kvaliteta življenja, kritika, organizacija, organiziranost, metode, uspešnost, potrošnik, zadovoljstvo, design, storitve, meritve, uporaba človeških zmogljivosti, človeški kapital, zborniki, priročniki, vodiči Published in RUP: 15.10.2013; Views: 4448; Downloads: 133 Link to full text |