Print
Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pomen komuniciranja pri pospeševanju prodaje
Nada Tomc, 2011, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...komuniciranje, tržno komuniciranje, prodaja, pospeševanje prodaje, promocije, degustacije, izdelki, ...
Keywords: komuniciranje, tržno komuniciranje, prodaja, pospeševanje prodaje, promocije, degustacije, izdelki
Published: 15.10.2013; Views: 2162; Downloads: 68
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Degustacije kot metoda pospeševanja prodaje
Monika Šrot, 2011, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: Zadetek v naslovu
Keywords: trženje, trženjsko komuniciranje, prodaja, pospeševanje prodaje, degustacije, potrošniki
Published: 15.10.2013; Views: 1196; Downloads: 65
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Strategija promocij in degustacij izdelkov
Sanela Harambašić, 2008, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...promocije, degustacije, trženje, trženjski splet, tržno komuniciranje, tržne raziskave,...
Keywords: promocije, degustacije, trženje, trženjski splet, tržno komuniciranje, tržne raziskave
Published: 15.10.2013; Views: 1162; Downloads: 30
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica