Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vloga deležnikov pri oblikovanju turistične strategije
Maja Uran Maravić, Emil Juvan, 2010, original scientific article

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...turizem, strategija turizma, deležniki, ...
Keywords: turizem, strategija turizma, deležniki
Published: 10.07.2015; Views: 2221; Downloads: 58
URL Full text (0,00 KB)

2.
Deležniški pristop pri oblikovanju strategije razvoja turizma, primer Ljubljane
Maja Uran Maravić, Emil Juvan, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...deležniki, strategija turizma, razvoj, destinacija, načrtovanje, ...
Keywords: deležniki, strategija turizma, razvoj, destinacija, načrtovanje
Published: 08.08.2016; Views: 1702; Downloads: 19
URL Full text (0,00 KB)

3.
Socialni kapital za večjo uspešnost deležnikov turistične destinacije
Gordana Ivankovič, Damjana Jerman, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...socialni kapital, uspešnost, deležniki turistične destinacije, analiza mehkih množic, ...
Keywords: socialni kapital, uspešnost, deležniki turistične destinacije, analiza mehkih množic
Published: 08.08.2016; Views: 1224; Downloads: 9
URL Full text (0,00 KB)

4.
Vloga managementa v nevladnih izobraževalnih organizacijah
Bojan Mevlja, Klemen Kavčič, 2016, professional article

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...deležniki, management, nevladne organizacije, izobraževalne organizacije, intervjuji, ...
Keywords: deležniki, management, nevladne organizacije, izobraževalne organizacije, intervjuji
Published: 08.08.2016; Views: 1220; Downloads: 20
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

5.
Metodologija vitkega podjetništva in razvoj blagovne znamke
Gregor Rihtaršič, 2018, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...znamka, hitra rast podjetja, prepoznavnost, pripadnost, notranji deležniki, izkušnja odjemalcev, uspeh...
Keywords: vitko podjetništvo, štartnik, znamčenje, blagovna znamka, hitra rast podjetja, prepoznavnost, pripadnost, notranji deležniki, izkušnja odjemalcev, uspeh
Published: 24.05.2019; Views: 162; Downloads: 16
.pdf Full text (1,39 MB)

6.
Turistično-geografske značilnosti in možnosti razvoja turizma v Občini Vipava
Andreja Jamšek, 2018, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...Občina Vipava, turizem, turistični deležniki, sezonskost turističnih obiskov, geografija, magistrske naloge...
Keywords: Občina Vipava, turizem, turistični deležniki, sezonskost turističnih obiskov, geografija, magistrske naloge
Published: 09.10.2019; Views: 249; Downloads: 21
.pdf Full text (1,93 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica