1. |
2. |
3. Medijska produkcija : SkriptaZoran Medved, 2024, other educational material Abstract: Medijska produkcija je krovni pojem, ki zajema vse postopke priprave, produkcije, obdelave in razširjanja medijskih vsebin in storitev na sodobnih medijskih platformah. Po prehodu iz analogne v digitalno radiodifuzijo ob koncu prvega desetletja 21. stoletja, ki je združil zahteve po političnih, tehnoloških in
strukturnih spremembah vlog medijskih producentov in njihovega dostopa do medijskih občinstev, so tradicionalni mediji opustili vlogo edinih producentov medijskih vsebin in ob manjšem deležu lastne produkcije vse bolj postajajo podjetja in ustanove za naročanje, nakupovanje, prodajo in razširjanje medijskih vsebin. Do teh sprememb je prišlo in še potekajo pod vplivom medijske konvergence, združevanja ne le medijskih vsebin na novih spletno posredovanih medijskih platformah, ampak tudi produkcijskih procesov in načinov razširjanja medijskih vsebin med uporabniki. Nove tehnologije in na njih zasnovane naprave so
spremenile naravo posameznih tradicionalnih medijskih poklicev (novinarjev, snemalcev in montažerjev), ter nabor znanj, ki so po novem potrebna za opravljanje teh del, organizacijo dela in celovito delovanje medijskih podjetij in ustanov. Prišlo je tudi do demonopolizacije nekaterih poklicev, zlasti novinarskega, saj je finančna
dostopnost novih, večopravilno zmogljivih mobilnih naprav omogoča razvoj tudi drugih oblik novinarstva, ko so državljansko, skupnostno in novinarstvo na družabnih omrežjih. Pod vplivom tehnološko pogojenega optimizma v praksi prihaja do enačenja vlog poklicev, ki dejansko sodelujejo v produkciji medijskih vsebin, in vlog tistih, ki medijsko produkcijo samo posnemajo. Spreminja se tudi definicija medijev, pri čemer mednje pogosto nekritično uvrščajo tudi oblike komuniciranja, ki z mediji nimajo veliko skupnega. Keywords: mediji, medijska produkcija, medijska konvergenca, video novinarstvo, mobilno novinarstvo, študijsko gradivo Published in RUP: 20.02.2024; Views: 358; Downloads: 14 Full text (4,55 MB) |
4. |
5. Intuition, imagination and innovation in suicidology conference : 12th Triple i2021, other monographs and other completed works Abstract: The Triple i 2021 programme covers topics such as suicide during the epidemic, suicide prevention in adolescents, exposure to trauma and suicide, the relationship between media and suicidal behaviour, etc.; thus, addressing theory, research, prevention, and interventions in suicidology. Each lecture will be followed by a discussion in which participants are invited to share their views. Existing difficulties in both research and clinical work will be specifically addressed. Keywords: samomori, COVID-19, pandemije, mladi, preventiva, duševna stiska, psihične travme, množični mediji, domovi za stare ljudi, samomorilno vedenje, zborniki, elektronske knjige Published in RUP: 03.11.2023; Views: 378; Downloads: 2 Full text (2,70 MB) |
6. |
7. |
8. Družbena omrežja, zaupanje vladi in zdravstvenim avtoritetam ter spoštovanje ukrepov med epidemijo COVID-19 : magistrsko deloNina Kermc, 2023, master's thesis Keywords: Covid-19, zaupanje vladi, politično zaupanje, zaupanje zdravstvu, zaupanje zdravstvenim avtoritetam, družbena omrežja, mediji Published in RUP: 12.10.2023; Views: 486; Downloads: 11 Full text (1,94 MB) |
9. Vloga narečnega jezika v tedniku Slovencev v Videmski pokrajini Novi Matajur : rubrika Piše Petar Matajurac (Izidor Predan-Dorič)Katja Canalaz, 2023, undergraduate thesis Keywords: Novi Matajur, manjšinski mediji, narečje, manjšina, identiteta, Slovenci, Videmska pokrajina, slovenski časopisi v Italiji, zaključna dela Published in RUP: 06.10.2023; Views: 490; Downloads: 11 Full text (544,59 KB) |
10. |