Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Advertising in tourism and leisure
Nigel Morgan, Annette Pritchard, 2000, higher education textbook

Abstract: Advertising in tourism and leisure
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...industrija, strateško planiranje, prosti čas, gostinstvo, oglaševanje, ekonomska propaganda, spremembe, dinamični modeli, kreativnost, ustvarjalnost, priložnost...
Keywords: turizem, turistična industrija, strateško planiranje, prosti čas, gostinstvo, oglaševanje, ekonomska propaganda, spremembe, dinamični modeli, kreativnost, ustvarjalnost, priložnosti, turistični proizvod, mišljenje, sodobnost, kritika, evalvacija, ocenjevanje, trg, segmentacija, pozicioniranje, strategija trženja, promocija, blagovne znamke, pospeševanje prodaje, sponzorstvo, primeri, case study, strokovno delo
Published: 10.07.2015; Views: 1753; Downloads: 58
URL Full text (0,00 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica