Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uvedba in trženje bančnega zavarovalništva
Bojan Nedoh, 2008, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...finančni trgi, finančne storitve, finančne institucije, banke, zavarovalnice, bančno zavarovalništvo,...
Keywords: finančni trgi, finančne storitve, finančne institucije, banke, zavarovalnice, bančno zavarovalništvo, stranke, okolje
Published: 15.10.2013; Views: 1779; Downloads: 107
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Vpliv organizacijske kulture in upravljanja z znanjem na uspešnost razvoja novih finančnih storitev
Mojca Nekrep, 2010, original scientific article

Abstract: V prispevku raziskujem, kako organizacijska kultura in upravljanje z znanjem vplivata na uspešnost razvoja novih finačnih storitev. Predstavljamo inovacijski model za razvoj uspešnih finančnih storitev, ki vključuje razvojni proces in dejavnike, ki vplivajo nanj oziroma ga podpirajo. Rezultati raziskave, izvedene na vzorcu finančnih institucij v Sloveniji, kažejo na pomembnost neposrednega in posrednega vpliva organizacijske kulture in znanja na uspešnost novih finančnih storitev.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...organizacijska kultura, upravljanje z znanjem, inovacijski model, finančne storitve, razvoj, ...
Keywords: organizacijska kultura, upravljanje z znanjem, inovacijski model, finančne storitve, razvoj
Published: 15.10.2013; Views: 1228; Downloads: 36
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Pomen organizacijske kulture za kakovost izvajanja storitev v bančnih ustanovah
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, published professional conference contribution

Abstract: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest in determinanta vedenja zaposlenih pomemben fenomen znanstvenega proučevanja predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijanja konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije ter ugotavljamo, kako in ali lahko ustrezne temeljne vrednote v okviru te prispevajo k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah. Posebej osvetljujemo temeljno sestavino marketinškega koncepta - naravnanost k odjemalcem - kot možno razsežnost organizacijske kulture ter zvezo med usmerjenostjo organizacijske kulture, kakovostjo storitev in uspešnostjo poslovanja podjetja. Zanima nas, ali usklajenost v zvezi s tem načelom na različnih ravneh organizacije (moč kulture) vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in s tem na kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo, ...
Keywords: organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo
Published: 15.10.2013; Views: 1848; Downloads: 45
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica