Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uporaba multimedijskih sistemov v glasbeno-izobraževalnih programih
Tomaž Krstič, 2014, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...glasbeno izobraževanje, e-izobraževanje, e.-učenje, učne vsebine, IT, informacijska tehnologija,...
Keywords: glasbeno izobraževanje, e-izobraževanje, e.-učenje, učne vsebine, IT, informacijska tehnologija, multimedijski sistemi, učno okolje, upravljanje
Published: 10.07.2015; Views: 928; Downloads: 46
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Glasbena aktivnost in uspešnost učencev v osnovni šoli in zunaj nje
Ivan Lešnik, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Eno temeljnih didaktičnih načel, ki zagotavljajo uspešnost glasbene vzgoje v izobraževalnem procesu, je aktivnost učencev pri pouku. Glasbene aktivnosti so lahko različne in različno interpretirane in iz tega sledi, da je treba v glasbeni pedagoški praksi upoštevati in udejanjati različne didaktične pristope in obvladovati širša strokovna glasbena znanja. Teoretične razprave doma in v tujini potrjujejo v članku navedena dejstva. Če upoštevamo načela individualizacije, diferenciacije in inkluzije, se mora aktivnost posameznega učenca uspešno manifestirati kot glasbeno udejstvovanje na motoričnem, emocionalnem in intelektualnem področju. Stopnja uspešnosti učencev pri glasbenem pouku je sicer odvisna in pogojena s stopnjo razvitosti njihovih glasbenih sposobnosti ter ustrezne motivacije za glasbeno udejstvovanje, kar je za učitelja dodaten izziv in poudarja njegovo odgovornost za individualno optimalno glasbeno vzgojo posameznega učenca. Uspešnost tega pa je med drugim v veliki meri odvisna od učiteljevih ustrezno razvitih glasbenih sposobnosti ter njegove glasbene strokovne in didaktične usposobljenosti. V empiričnem delu predstavljamo rezultate raziskave, ki kažejo, da glasbena aktivnost premosorazmerno vpliva na uspešnost in povečano aktivnost učencev pri glasbenem pouku. Iz rezultatov raziskave povzemamo pomembno dejstvo, da porast kvantitete glasbenega udejstvovanja pri učencih pozitivno vpliva na kakovost glasbenega izobraževanja in povečuje željo po dodatnem glasbenem ustvarjanju in poustvarjanju ter po glasbeni percepciji.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...mora aktivnost posameznega učenca uspešno manifestirati kot glasbeno udejstvovanje na motoričnem, emocionalnem in intelektualnem področju.... ...glasbeno izobraževanje, glasbena aktivnost, individualizacija, diferenciacija, glasbene sposobnosti, ...
Keywords: glasbeno izobraževanje, glasbena aktivnost, individualizacija, diferenciacija, glasbene sposobnosti
Published: 14.10.2015; Views: 2199; Downloads: 47
URL Full text (0,00 KB)

3.
Povezanost izkušenj z glasbo s spoznavnimi sposobnostmi otrok in mladostnikov
Karin Kralj, 2019, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...glasba, glasbena nadarjenost, glasbeno izobraževanje, spoznavne sposobnosti, otroci in mladostniki...
Keywords: glasba, glasbena nadarjenost, glasbeno izobraževanje, spoznavne sposobnosti, otroci in mladostniki
Published: 01.01.1970 01:00:00; Views: 20; Downloads: 1
.pdf Full text (319,10 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica