Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Imidž države kot turistične destinacije
Aleksandra Brezovec, 2001, original scientific article

Abstract: V prispevku obravnavamo problematiko imidža držav, ki na mednarodnem trgu nastopajo kot turistične destinacije. Z razmejitvijo pojmov splošen in spodbujen imidž opozarjamo na to, da tržna pozicija države kot turistične destinacije ni odvisna zgolj od marketinških prizadevanj (nacinalnih) turističnih organizacij. Za razumevanje odnosa med splošnim in spodbujenim imidžem receptivne turistične države sta po našem mnenju pomembna dva koncepta: koncept imidža turistične destinacije in koncept imidža države izvora. Z identifikacijo skupnih elementov obeh konceptov skušamo v prispevku razjasniti odnos med spološnim imidžem države in marketinško spodbujenim imidžem države kot turistične destinacije. Predpostavljamo namreč, da med njima ne obstoja linearna povezanost, kakršno prikazujejo dosedanji izsledki o vplivu imidža držav, temveč dinamična soodvisnost. Problematika je aktualna predvsem za potrebe preučevanja imidža receptivnih turističnih držav, ki so na trgu ujete v nevtralen ali negativen splošen imidž, zato na koncu kot primer obravnavamo problematiko imidža Slovenije.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: Zadetek v naslovu
Keywords: imidž, država, turistična destinacija, soodvisnost, Slovenija
Published: 15.10.2013; Views: 2167; Downloads: 78
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Ugled kot strateška prednost šole
Cvetka Dietner Krajnc, 2008, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...šolstvo, ugled, identiteta, imidž, prepoznavnost, aktivnosti, strateške prednosti, ...
Keywords: šolstvo, ugled, identiteta, imidž, prepoznavnost, aktivnosti, strateške prednosti
Published: 15.10.2013; Views: 1851; Downloads: 32
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Zadovoljstvo odjemalcev z blagovnimi znamkami osebnih vozil
Petra Klavžar, 2006, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...blagovna znamka, imidž, identiteta, Opel, Renault, zadovoljstvo odjemalcev, tržna raziskava,...
Keywords: blagovna znamka, imidž, identiteta, Opel, Renault, zadovoljstvo odjemalcev, tržna raziskava, diplomska dela
Published: 15.10.2013; Views: 1943; Downloads: 45
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

4.
Foreign tour operators and travel agents knowledge of a potential tourism destination
Ivo Mulec, Nicholas Wise, 2012, original scientific article

Abstract: Vojvodina is an autonomous region of Serbia, and has the potential to become a successful tourism destination. Twenty years of changes have elapsed since the disintegration of Yugoslavia, and destination planners in Vojvodina are now looking to accommodate visitors and generate service related jobs. The method for collecting data was through survey responses from those in the travel industry. The objective for conducting this research is to analyze the knowledge and awareness of the developing destination of Vojvodina. From here, it is possible to get a sense of the regionʼs awareness, and role tour operators and travel agents act as opinion makers in promoting destinations to their clientele. Results suggest that Vojvodina is not known as a tourism destination among foreign travel experts; furthermore, this would suggest that their clientele base is not informed of this region of Serbia as a tourism destination. Although not known, this is better than having a negative image. With a non-image, tour operators and travel agents then have the ability to creatively market and promote an image that will generate further awareness of the Vojvodina region as an emerging tourism destination.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...turizem, destinacije, prepoznavnost, imidž, Vojvodina, ...
Keywords: turizem, destinacije, prepoznavnost, imidž, Vojvodina
Published: 15.10.2013; Views: 1171; Downloads: 39
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

5.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza,...
Keywords: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Published: 15.10.2013; Views: 1869; Downloads: 40
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

6.
Pozicioniranje blagovne znamke Mister Nut
Nataša Markelj, 2005, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...oreški, blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, image, imidž, pozicioniranje, diplomska dela, ...
Keywords: panoga, analiza, oreški, blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, image, imidž, pozicioniranje, diplomska dela
Published: 15.10.2013; Views: 1865; Downloads: 43
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

7.
Sponzoriranje kot strateška odločitev podjetja
Bernard Osvald, 2006, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...sponzorstvo, donatorstvo, zavedanje, imidž, sponzorska pogodba, učinkovitost sponzorstva, tržno komuniciranje, diplomska...
Keywords: sponzorstvo, donatorstvo, zavedanje, imidž, sponzorska pogodba, učinkovitost sponzorstva, tržno komuniciranje, diplomska dela
Published: 15.10.2013; Views: 1602; Downloads: 31
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica