Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kako se starši otrok s posebmini potrebami odzivajo na šolanje svojih otrok v redni osnovni šoli?
Nina Rustja, 2014, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, inkluzivna šola, usmerjanje, družina, starši, sodelovanje, ...
Keywords: otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, inkluzivna šola, usmerjanje, družina, starši, sodelovanje
Published: 10.07.2015; Views: 1428; Downloads: 92
.pdf Full text (471,68 KB)

2.
Otroci z motnjami avtističnega spektra in glasbena terapija v vzgojno-izobraževalnem procesu
Iva Škoda, 2015, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...komunikacijski razvoj, primanjkljaji na področju socialne interakcije, inkluzivna šola, ...
Keywords: glasbena terapija, motnje avtističnega spektra (MAS), glasbena improvizacija, komunikacijski razvoj, primanjkljaji na področju socialne interakcije, inkluzivna šola
Published: 14.10.2015; Views: 1874; Downloads: 166
.pdf Full text (666,04 KB)

3.
Stališča učiteljev o vplivu različnih posebnosti otrok in mladostnikov na njihove zmožnosti za aktivno učno in socialno vključevanje v šoli
Vanja Riccarda Kiswarday, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: V pričujočem prispevku je izpostavljen pomen pouka, ki aktivno vključuje učenca v vseh etapah učnega procesa in vseh fazah učenja. Tako naravnan pouk ranljivim skupinam učencev zagotavlja varovalno oporo, ki se ne kaže zgolj v povečevanju možnosti za njihovo večjo učno uspešnost, temveč tudi pri razvoju njihove osebne odpornosti in prožnosti, ki jim ju lahko z izkušnjami, pridobljenimi v procesu aktivnega učenja v šoli, uspe prenesti tudi v vsakdanje življenje - v doživljanje samega sebe in v bolj zdravo, uspešno in učinkovito odzivanje v težkih ali tveganih življenjskih situacijah. V prispevku so predstavljeni rezultati empirične raziskave, ki je bila usmerjena v subjektivne ocene učiteljev o pogostosti nekaterih razvojnih ali družinskih posebnosti otrok in mladostnikov, za katere menimo, da so dejavniki tveganja. Da ti otrokom in mladostnikom vsak dan poslabšujejo razmere pri vključevanju v šolski prostor, ugotavljajo tudi nekatere domače raziskave (Magajna 2006; Grebenc 2010). Na podlagi samoocen učiteljev smo ugotavljali tudi prepričanja o njihovi profesionalni vlogi pri pomoči in podpori tem učencem. Analizirali smo tudi subjektivna prepričanja učiteljev o vplivu navedenih posebnosti na učno in socialno funkcioniranje otrok in mladostnikov v šoli. Glede na dobljene rezultate v prispevku posebej omenjamo skupine učencev, ki izhajajo iz specifičnega družinskega okolja (bodisi da so v tem okolju deležni manj vzgojnih in učnih vzpodbud, so prikrajšani zaradi revščine bodisi da se njihovo družinsko okolje razlikuje po jeziku ali kulturnih običajih), ter skupine učencev, ki imajo težave na področju uravnavanja čustvovanja in vedenja ter v socialnih interakcijah. Rezultate raziskave povezujemo z ugotovitvami raziskav s področja rezilientnosti, ki šolskemu mikrosistemu dajejo velik pomen v procesu spodbujanja razvoja življenjske odpornosti in prožnosti ranljivih skupin otrok in mladostnikov pri premagovanju težav.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...dejavniki, življenjska odpornost in prožnost, didaktična načela, inkluzivna šola, socialno kohezivna šola, ...
Keywords: ranljive skupine učencev, prepričanja učiteljev, dejavniki tveganja, varovalni dejavniki, življenjska odpornost in prožnost, didaktična načela, inkluzivna šola, socialno kohezivna šola
Published: 14.10.2015; Views: 2181; Downloads: 47
URL Full text (0,00 KB)

4.
Učenec s čustveno vedenjsko motnjo v inkluzivni šoli
Urška Božič, 2016, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...čustveno vedenjske motnje, inkluzivna šola, timsko sodelovanje, inkluzivni pedagog, ...
Keywords: čustveno vedenjske motnje, inkluzivna šola, timsko sodelovanje, inkluzivni pedagog
Published: 10.11.2016; Views: 1568; Downloads: 65
.pdf Full text (919,96 KB)

5.
Pomen pomoči mobilnega tiflopedagoga za slepe in slabovidne učence v inkluzivni osnovni šoli
Alja Oprešnik Prodanović, 2016, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...slabovidnih otrok, slepi in slabovidni učenci, inkluzija, inkluzivna osnovna šola, ...
Keywords: mobilni tiflodepagogi, vzgoja in izobraževanje slepih in slabovidnih otrok, slepi in slabovidni učenci, inkluzija, inkluzivna osnovna šola
Published: 10.11.2016; Views: 2174; Downloads: 21
.pdf Full text (473,93 KB)

6.
Prilagajanje učil in učnih pripomočkov za slepe in slabovidne pri pouku zgodovine
Nada Jarc-Šarenac, 2012, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...slepi, slabovidni, inkluzivna šola, čutila, učni pripomočki...
Keywords: slepi, slabovidni, inkluzivna šola, čutila, učni pripomočki
Published: 23.07.2020; Views: 4; Downloads: 1
.pdf Full text (2,17 MB)

7.
Sodelovanje inkluzivnega pedagoga in učitelja razrednega pouka preko multisenzornega načina poučevanja
Marija Zaletel, 2019, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...učitelj razrednega pouka, sodelovalno poučevanje, multisenzorno poučevanje, inkluzivna šola...
Keywords: inkluzivni pedagog, učitelj razrednega pouka, sodelovalno poučevanje, multisenzorno poučevanje, inkluzivna šola
Published: 23.07.2020; Views: 1; Downloads: 1
.pdf Full text (5,26 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica