Print
Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 51
First pagePrevious page123456Next pageLast page
1.
Družbeno sprejemanje dojenja v javnosti: deskriptivna raziskava : diplomska naloga
Agnes Anja Deželak, 2021, undergraduate thesis

Keywords: dojenje, dojenje v javnosti, matere, javno mnenje
Published in RUP: 01.12.2021; Views: 1036; Downloads: 41
URL Link to full text
This document has more files! More...

2.
Zdravstvena nega v javnem zdravju : druga znanstvena konferenca z mednarodno udeležbo, [Izola, 31. januar 2014]
2014, proceedings of peer-reviewed scientific conference contributions (domestic conferences)

Keywords: javno zdravstvo, zborniki, elektronske knjige
Published in RUP: 11.11.2021; Views: 985; Downloads: 53
.pdf Full text (6,72 MB)

3.
Slovenski dan dietetike : prva znanstvena konferenca z mednarodno udeležbo, Izola, 25. oktober 2012
2012, proceedings of peer-reviewed scientific conference contributions (domestic conferences)

Keywords: debelost, presnova, prebavila, bolezni, prehranska podpora, zdrava prehrana, aditivi, mikrohranila, javno zdravje, živila, označevanje, kardiovaskularne bolezni, ajda, hranilna vrednost, presnovne bolezni, zborniki, CD-ROM
Published in RUP: 09.11.2021; Views: 884; Downloads: 33
.pdf Full text (5,14 MB)

4.
Marketizacijski diskurz v izobraževanju : dekonstrukcija znanstvene publicistike
Armand Faganel, Anita Trnavčevič, 2017, scientific monograph

Abstract: Proces marketizacije označuje spreminjanje družbe v trg ter družbenih odnosov v tržne. V številnih znanstvenih člankih je možno zaznati razprave o marketizaciji javnih visokošolskih storitev v svetu in Sloveniji. Namen raziskave je s kritično diskurzivno analizo znanstvenih člankov ter z dekonstrukcijo argumentov zagovornikov in nasprotnikov procesa poglobljeno preučiti ozadja in razloge, ki vodijo v marketizacijo slovenskega javnega visokega šolstva ter nakazati možne implikacije in možne posledice marketizacije visokošolskega prostora in drugih sprememb zunanjih pogojev za družbo in posameznike. Ugotovili smo, da ne obstaja enotna oblika in razumevanje marketizacije, saj obstajajo najrazličnejši trgi in kvazi trgi, ki vplivajo na visokošolsko izobraževanje.
Keywords: marketizacija, javno visoko šolstvo, trg, dekonstrukcija, diskurz, neoliberalizem, izobraževanje, javne dobrine, tržno gospodarstvo, elektronske knjige
Published in RUP: 06.11.2021; Views: 968; Downloads: 29
.pdf Full text (1,09 MB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica