Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Motivi pacientov za estetske posege : diplomska naloga
Žanet Potisk, 2023, undergraduate thesis

Keywords: motivi, pacient, vloga medicinske sestre pri estetskem posegu, estetska kirurgija
Published in RUP: 29.11.2023; Views: 493; Downloads: 51
.pdf Full text (504,22 KB)

2.
3.
4.
5.
6.
Ponovni sprejemi po operaciji v dnevnem oddleku kot kazalec kakovosti
Miran Rems, Helena Dolžan Lindič, Judita Kunčič Mandelc, 2008, original scientific article

Abstract: Izhodišča. Jutranji sprejem in odpust zvečer nudi bolniku, ki potrebuje kirurški poseg, hitro vrnitev v domače okolje. Operativni poseg in celotni potek zdravljenja mora potekati v prej dogovorjenem protokolu, klinični poti, ki tak hiter proces omogoča. Podaljšanje hospitalizacije preko noči in ponovni sprejemi predstavljajo odklon. Delež le-teh pri zdravljenju se zaradi tega lahko smatra kot kazalec kakovosti zdravstvene oskrbe. Metoda. Zdravljenje vseh bolnikov na dnevnem oddelku se od ustanovitve oddelka oktobra 2003 spremlja prospektivno. Vsi posegi se protokolirajo s klinično potjo. Po odpustu so anketirani vsi bolniki po istem vprašalniku. Odkloni se zabeležijo ne glede na to, ali potrebujejo ponovni sprejem ali ne. Rezultati. V letu 2006 in 2007 smo na Dnevnem oddelku Splošne bolnišnice Jesenice zdravili 1926 kirurških bolnikov. Najpogostejši so bili artoskopski posegi v kolenu, operacije dimeljskih kil, odstranitve osteosintetskega materiala in ostale operacije. Podaljšano je bilo hospitaliziranih 91 (4,7 %) bolnikov. Glavni vzroki so bili daljši posegi z dreniranjem, podaljšano delovanje bloka in slabost po posegu. Zaradi socialnih vzrokov je bilo premeščenih 5 bolnikov, 2 pa zaradi prevelike oddaljenosti. Po odpustu je 49 (2,5 %) bolnikov potrebovalo dodatni ambulantni obisk pri svojem zdravniku ali operaterju, od tega je bilo 5 (0,2 %) bolnikov ponovno sprejetih. Skupno je potrebovalo 4,9 % bolnikov premestitev na oddelek ali ponovni sprejem. Zaključki. Delo v dnevnem oddelku poteka po predhodno dogovorjenih protokolih in kliničnih poteh, ki jih vodi koordinatorica primerov. Delež bolnikov, ki potrebujejo podaljšanje hospitalizacije ali ponovni sprejem po dopustu, je primerljiv z objavljenimi podatki. Dodatno standardiziranje postopkov bo zmanjševalo delež premestitev in ponovnih sprejemov.
Keywords: dnevna kirurgija, klinična pot, zaplet, kazalnik kakovosti
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 4584; Downloads: 60
URL Link to full text

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica