Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uporaba izobraževalne in informacijsko-komunikacijske tehnologije pri vzgojno-izobraževalnem delu in profesionalnem razvoju vzgojitelja
Natalija Lučič, 2013, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...IKT, izobraževalna tehnologija, informacijsko-komunikacijska tehnologija, kompetentnost vzgojiteljev predšolskih otrok, vseživljenjsko učenje, profesionalni razvoj...
Keywords: IKT, izobraževalna tehnologija, informacijsko-komunikacijska tehnologija, kompetentnost vzgojiteljev predšolskih otrok, vseživljenjsko učenje, profesionalni razvoj vzgojiteljev predšolskih otrok
Published: 10.07.2015; Views: 1665; Downloads: 76
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Igra gluhih in naglušnih predšolskih otrok
Anja Valenčić, 2014, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...vrste igre, motnje sluha, način komunikacije, govorna kompetentnost, ...
Keywords: gluhi otroci, naglušni otroci, socialne vrste igre, spoznavne vrste igre, motnje sluha, način komunikacije, govorna kompetentnost
Published: 10.07.2015; Views: 2401; Downloads: 214
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Vloga družinskega okolja pri govornem razvoju predšolskega otroka
Tjaša Stopar, 2014, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...otroci, razvoj govora, ocenjevanje otrokovega govora, govorna kompetentnost, govorne interakcije med starši in otrokom, literarne...
Keywords: predšolski otroci, razvoj govora, ocenjevanje otrokovega govora, govorna kompetentnost, govorne interakcije med starši in otrokom, literarne dejavnosti, izobrazba mater
Published: 10.07.2015; Views: 1608; Downloads: 103
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

4.
5.
Refleksija: pot do profesionalne identitete in pomemben vir spoznanj o samozaznavi študentov predšolske vzgoje in njihovih mentorjev v javnih vrtcih
Sonja Rutar, Sonja Čotar Konrad, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Izhajajoč iz spoznanj Korthagna (2004), da za uspešno poklicno delovanje niso dovolj izključno pridobljene kompetence, pač pa tudi reflektiranje svojega poklicnega poslanstva in identitete, samoizpraševanje o lastnem doživljanju poklica, prepričanjih in vrednotah ter razlogih za opravljanje poklica, nas je zanimal vsebinski vidik vodene refleksije kot aktivne konstrukcije in rekonstrukcije poklicne identitete pri študentih predšolske vzgoje in njihovih mentorjih % vzgojiteljicah v vrtcih. V skladu z realističnim pristopom (Korthagen 2001) smo na podlagi kvalitativne študije ugotavljali razlike med zaznavami mentorjev in študentov glede njihove poklicne identitete, občutka kompetentnosti ter vsebine identificiranih potreb glede profesionalnega znanja. V raziskavi je sodelovalo 50 študentov prvega letnika programa predšolska vzgoja Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete in 50 mentorjev študentom na praksi v javnih vrtcih po Sloveniji. Ugotavljamo, da študentje v primerjavi z mentorji pogosteje izražajo potrebe, ki so v povezavi s konkretnimi procesnimi znanji. Odgovori mentorjev so po drugi strani bolj splošni, vsebinsko manj opredeljeni, poklicna kompetentnost pa je pogosto utemeljena z dosedanjimi delovnimi izkušnjami. Študija pomembno prepoznava tudi potrebe po znanju s posameznih vsebinskih področij in posledično ponuja možnost za revidiranje dodiplomskih študijskih programov in pripravo programov dodatnega strokovnega usposabljanja.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...in študentov glede njihove poklicne identitete, občutka kompetentnosti ter vsebine identificiranih potreb glede profesionalnega znanja....
Keywords: vzgojiteljeva poklicna identiteta, poklicna kompetentnost, refleksija, predšolska vzgoja, študenti, mentorji
Published: 14.10.2015; Views: 1975; Downloads: 52
URL Full text (0,00 KB)

6.
Participacija otrok pri organizaciji prostora in izbiri glasbe za poslušanje
Bogdana Borota, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Poslušanje glasbe je ustvarjalen proces ponovnega vživljanja vanjo. Na čustvene in miselne procese poslušanja glasbe vplivajo okolje, glasba, posrednik in poslušalec sam. Za učitelja je izziv, kako načrtovati in izvajati dejavnost poslušanja glasbe z upoštevanjem dejavnikov vplivanja. Rešitev se kaže v participaciji otrok in modelu procesno- razvojnega načrtovanja. V prispevku je obravnavano poslušanje glasbe v vrtcu s soudeležbo otrok pri organizaciji prostora in izbiri glasbe za poslušanje. Raziskava, v kateri je v povprečju sodelovalo 22 otrok, je bila zasnovana kot študija primera v oddelku otrok drugega starostnega obdobja. Na podlagi opazovanja in beleženja ter analize dokumentacijskega gradiva je ugotovljeno, da otroci ozaveščajo pomen prostora pri poslušanju glasbe in kažejo željo po spreminjanju tega v povezavi z izražanjem doživetij ob/po poslušanju glasbe. Iz njihovih načrtov prostora se razbere zmožnost za selekcijo informacij o dejavnikih vplivanja. Narisani so tisti elementi, ki so za otroka pomembni za uspešno poslušanje glasbe. Ugotovljeno je tudi, da imajo otroci strategijo za izbiranje glasbe s seznama za poslušanje. Pri tem kažejo odprtost do različne glasbe. Najbolj pa jim je všeč glasba, ki jih preseneti. Zanimivi se jim zdijo različni zvočni učinki ter hitri dinamični in barvni kontrasti, ki jim vzbujajo različna razpoloženja. Ugotovljene možnosti za participacijo otrok in njihova prepoznana kompetentnost narekujejo potrebo po nadaljnjem razvijanju in raziskovanju didaktičnih pristopov k poslušanju glasbe.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...možnosti za participacijo otrok in njihova prepoznana kompetentnost narekujejo potrebo po nadaljnjem razvijanju in raziskovanju...
Keywords: poslušanje glasbe, dejavniki poslušanja glasbe, participacija otrok, glasbena kompetentnost
Published: 14.10.2015; Views: 1841; Downloads: 96
URL Full text (0,00 KB)

7.
Čustvena kompetentnost staršev in izraznost čustev pri predšolskih otrocih
Tina Bradač, 2016, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: Zadetek v naslovu
Keywords: čustva, čustvena kompetentnost, čustvena izraznost, starši, predšolski otroci
Published: 10.11.2016; Views: 1389; Downloads: 90
URL Full text (0,00 KB)

8.
Glasbene dejavnosti v Vrtcu Antona Medveda Kamnik
Ines Kern, 2016, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...dejavnosti, področje umetnosti v Kurikulumu za vrtce, kompetentnost vzgojitelja za izvajanje glasbenih dejavnosti, ...
Keywords: glasbene dejavnosti v vrtcu, načrtovanje glasbenih dejavnosti v vrtcu, izvajanje glasbenih dejavnosti, področje umetnosti v Kurikulumu za vrtce, kompetentnost vzgojitelja za izvajanje glasbenih dejavnosti
Published: 10.11.2016; Views: 2685; Downloads: 207
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

9.
Participacija otrok v oddelkih prvega starostnega obdobja v vrtcih
Mateja Podgoršek, 2015, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...participacija, kakovostna predšolska vzgoja, kompetentnost, poslušanje, prvo starostno obdobje, ...
Keywords: participacija, kakovostna predšolska vzgoja, kompetentnost, poslušanje, prvo starostno obdobje
Published: 10.11.2016; Views: 1659; Downloads: 160
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

10.
Spodbujevalci in zaviralci inovativnega gibalnega poučevanja v zgodnjem otroštvu
Neža Andlovic, 2017, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...inovativno gibalno poučevanje, kompetentnost vzgojitelja, gibalni razvoj otroka, spodbujevalci, zaviralci, ...
Keywords: inovativno gibalno poučevanje, kompetentnost vzgojitelja, gibalni razvoj otroka, spodbujevalci, zaviralci
Published: 17.01.2018; Views: 393; Downloads: 54
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica