1. Turizem in televizija : diplomska nalogaRok Birsa, 2007, undergraduate thesis Keywords: mediji, televizija, oglaševanje, turistična podjetja, komuniciranje, tržne komunikacije, marketinški splet, odnosi z mediji, lastništvo, odnosi z javnostmi, digitalna tehnologija, promocije, ankete, analize, diplomske naloge Published in RUP: 04.06.2021; Views: 1129; Downloads: 0 |
2. Predlog modela organiziranosti odnosov z javnostmi v hotelirstvu : diplomska nalogaJana Belcijan, 2007, undergraduate thesis Keywords: hotelirstvo, hoteli, odnosi z javnostmi, komuniciranje, organizacija, podjetje, zaposleni, lokalne skupnosti, gosti, množični mediji, učinkovitost, modeli, analize, diplomske naloge Published in RUP: 26.02.2021; Views: 867; Downloads: 31 Full text (392,83 KB) |
3. |
4. |
5. |
6. Odnosi z javnostmi kot pomembno strateško orodjeSnežana Mijatovič, 2006, undergraduate thesis Keywords: javnost, odnosi z javnostmi, komuniciranje, informiranje, publiciteta, identiteta, podoba, ugled, diplomska dela Published in RUP: 15.10.2013; Views: 2888; Downloads: 141 Link to full text This document has more files! More... |
7. Sponzoriranje kulturnega porjektaKristina Krt, 2006, undergraduate thesis Keywords: sponzoriranje, kultura, sponzorska pogodba, upravljanje sponzorstva, tržno komuniciranje, financiranje, oglaševanje, promocija, odnosi z javnostmi, Avditorij Portorož, Solinarski festival, diplomska dela Published in RUP: 15.10.2013; Views: 2784; Downloads: 93 Link to full text This document has more files! More... |
8. Sodelovanje visokošolske knjižnice z gospodarstvomZorana Teran, 2006, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi skušamo ugotoviti možnosti povezovanja knjžinic kot zbirk podatkov, informacij in znanja z gospodarskimi subjekti, ki te podatke, informacije ter znanja ustvarjajo in hranijo, po drugi strani pa nujno potrebujejo informacije o najnovejših dogajanjih v svetu, če želijo ostati konkurenčni. Obravnavamo tri segmente: 1) podatke, informacije in znanje kot dejavnik razvoja drubže, 2) knjižnice kot ustanove, ki te podatke, informacije in znanja zbirajo, strokovno obdelujejo, hranijo in javnosti zagotavljajo dostop do njih, ter 3) gospodarske subjekte kot ustvarjalce in uporabnike podatkov, informacij in znanja. Sodelovanje obeh vrst ustanov na področju dosegljivosti informacij omogoča racionalizacijo pri finančnem poslovanju ter na področju dosegljivosti znanja, kar bi prispevalo k učinkovitejšemu poslovanju vseh sodelujočih ustanov, k smotrnejšemu izkoriščanju razpoložljivih virov ter k splošnemu družbenemu razvoju regije. Keywords: informacije, znanje, knjižnice, gospodarstvo, komunikacijski splet, komuniciranje z javnostmi, sodelovanje, outsourcing, diplomska dela Published in RUP: 15.10.2013; Views: 2769; Downloads: 79 Link to full text This document has more files! More... |
9. |