1. |
2. |
3. |
4. Management kakovosti v prehrambenem turizmu : zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostovMarko Kukanja, 2017, scientific monograph Abstract: Raziskava preučuje možnost zagotavljanja kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov v prehrambnem gostinstvu na osnovi trženjske usmerjenosti PGO. Predstavlja teoretično in zakonsko opredelitev (ureditev) gostinstva ter nekatera pomembna raziskovalna izhodišča, ki izhajajo iz zakonske ureditve gostinstva v RS. Raziskava podrobno opredeljuje pojem kakovost, gostinski proizvod in koncept zadovoljstva, in to s stališča gosta in menedžerja. Keywords: turizem, ponudba, lojalnost, menedžment kakovosti, prehrambno gostinstvo, kakovost, lojalnost Published in RUP: 07.11.2021; Views: 856; Downloads: 24 Full text (2,61 MB) |
5. |
6. |
7. Dojemanje yield menedžmenta s strani gostov hotela X : zaključna projektna nalogaJerneja Lešnik, 2011, undergraduate thesis Keywords: hotelirstvo, hoteli, poslovanje, uspešnost, cene, yield menedžment, ankete, analize, zaključne projektne naloge Published in RUP: 05.02.2021; Views: 921; Downloads: 46 Full text (701,15 KB) |
8. |
9. |
10. |