Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Implementing a new approach in teaching and learning (problem-based learning) in a higher education learning organization
Dubravka Celinšek, Mirko Markič, 2007, published scientific conference contribution

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...sodelovanje, visokošolske ustanove, uvajanje sprememb, mentorji, učeča se organizacija, problemsko naravnano učenje, izobraževanje...
Keywords: sodelovanje, visokošolske ustanove, uvajanje sprememb, mentorji, učeča se organizacija, problemsko naravnano učenje, izobraževanje učiteljev, usposabljanje učiteljev, timsko učenje
Published: 15.10.2013; Views: 1936; Downloads: 24
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Zadovoljstvo kliničnih mentorjev v zdravstveni organizaciji s kliničnim usposabljanjem študentov zdravstvene nege
Franka Kulaš, 2013, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...zdravstvena nega, klinična praksa, klinični mentorji, mentorstvo, zadovoljstvo, ...
Keywords: zdravstvena nega, klinična praksa, klinični mentorji, mentorstvo, zadovoljstvo
Published: 15.10.2013; Views: 1768; Downloads: 79
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Sodobno mentorstvo v organizaciji
Tina Centrih, 2011, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...mentorstvo, mentorji, mentoriranci, ...
Keywords: mentorstvo, mentorji, mentoriranci
Published: 15.10.2013; Views: 2323; Downloads: 75
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

4.
Mentorska vloga v kliničnem okolju
Vesna Čuk, 2014, doctoral dissertation

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...izkustveno učenje, klinično okolje, klinična praksa, mentorstvo, mentorji, kompetence, ...
Keywords: visokošolsko izobraževanje, zdravstvena nega, izkustveno učenje, klinično okolje, klinična praksa, mentorstvo, mentorji, kompetence
Published: 10.07.2015; Views: 2478; Downloads: 331
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

5.
Refleksija: pot do profesionalne identitete in pomemben vir spoznanj o samozaznavi študentov predšolske vzgoje in njihovih mentorjev v javnih vrtcih
Sonja Rutar, Sonja Čotar Konrad, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Izhajajoč iz spoznanj Korthagna (2004), da za uspešno poklicno delovanje niso dovolj izključno pridobljene kompetence, pač pa tudi reflektiranje svojega poklicnega poslanstva in identitete, samoizpraševanje o lastnem doživljanju poklica, prepričanjih in vrednotah ter razlogih za opravljanje poklica, nas je zanimal vsebinski vidik vodene refleksije kot aktivne konstrukcije in rekonstrukcije poklicne identitete pri študentih predšolske vzgoje in njihovih mentorjih % vzgojiteljicah v vrtcih. V skladu z realističnim pristopom (Korthagen 2001) smo na podlagi kvalitativne študije ugotavljali razlike med zaznavami mentorjev in študentov glede njihove poklicne identitete, občutka kompetentnosti ter vsebine identificiranih potreb glede profesionalnega znanja. V raziskavi je sodelovalo 50 študentov prvega letnika programa predšolska vzgoja Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete in 50 mentorjev študentom na praksi v javnih vrtcih po Sloveniji. Ugotavljamo, da študentje v primerjavi z mentorji pogosteje izražajo potrebe, ki so v povezavi s konkretnimi procesnimi znanji. Odgovori mentorjev so po drugi strani bolj splošni, vsebinsko manj opredeljeni, poklicna kompetentnost pa je pogosto utemeljena z dosedanjimi delovnimi izkušnjami. Študija pomembno prepoznava tudi potrebe po znanju s posameznih vsebinskih področij in posledično ponuja možnost za revidiranje dodiplomskih študijskih programov in pripravo programov dodatnega strokovnega usposabljanja.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...identitete pri študentih predšolske vzgoje in njihovih mentorjih % vzgojiteljicah v vrtcih. V skladu z...
Keywords: vzgojiteljeva poklicna identiteta, poklicna kompetentnost, refleksija, predšolska vzgoja, študenti, mentorji
Published: 14.10.2015; Views: 1746; Downloads: 43
URL Full text (0,00 KB)

6.
Pomen vodene razprave v simulacijah visoke stopnje posnemanja resničnosti
Igor Karnjuš, Miljenko Križmarić, Damjan Zazula, 2014, review article

Abstract: Vodena razprava (angl. debriefing) je najpomembnejši del učenja s simulacijami visoke stopnje posnemanja resničnosti, v kateri mentor pozove učeče se, da kritično ocenijo znanje in spretnosti, ki so jih pokazali med izvedbo scenarija. Kljub številnim raziskavam, ki proučujejo izobraževanje s simulacijami, je področje vodene razprave še razmeroma slabo opredeljeno. V prispevku so o sodobni literaturi povzete bistvene značilnosti vodene razprave, njene faze, tehnike in metode. Poudarjena je vloga mentorja, saj je učinkovitost vodene razrave v veliki meri odvisna ravno od njegove usposobljenosti. Podane so smernice, s katerimi mentor lahko oceni lastno uspešnost pri vodenju razprave. Prav tako je izpostavljen pomen pri kontinuiranem izobraževanju v kliničnem okolju, saj vodena razprava omogoča oceno uspešnosti izvedbe klinične obravnave in možnosti postavljanja novih strategij s ciljem doseči večjo usposobljenost zdravstvenega tima. Čeprav je vodena razprava temelj izobraževanja s simulacijami visoke stopnje posnemanja resničnosti, je tudi pomemben način učenja v kliničnem okolju. Mnogi vidiki vodene razprave so še vedno slabo raziskani, zato bo temu segmentu v prihodnosti potrebno nameniti večjo pozornost.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...stopnje posnemanja resničnosti, simulatorji bolnika, metode učenja, mentorji, ...
Keywords: vodena razprava, simulacije visoke stopnje posnemanja resničnosti, simulatorji bolnika, metode učenja, mentorji
Published: 21.12.2015; Views: 1340; Downloads: 4
URL Full text (0,00 KB)

7.
Vodenje študentov zdravstvene nege na kliničnem usposabljanju
Slavica Roljić, 2013, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...mentorji, študenti, klinično okolje, klinično usposabljanje, odnosi, magistrske...
Keywords: mentorji, študenti, klinično okolje, klinično usposabljanje, odnosi, magistrske naloge
Published: 18.03.2019; Views: 79; Downloads: 10
.pdf Full text (1,83 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica