Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv šole smučanja na nadaljnje ukvarjanje s tem športom
Ana Mašera, 2013, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...alpsko smučanje, šola smučanja, učitelji smučanja, metode učenja, igra, ...
Keywords: alpsko smučanje, šola smučanja, učitelji smučanja, metode učenja, igra
Published: 15.10.2013; Views: 2330; Downloads: 52
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Glasbeno izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
Marjan Kovačič, 2015, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...s posebnimi potrebami, glasba, glasbene veščine, kurikulum, metode učenja, glasbena terapija, glasbena šola, ...
Keywords: otroci s posebnimi potrebami, glasba, glasbene veščine, kurikulum, metode učenja, glasbena terapija, glasbena šola
Published: 14.10.2015; Views: 2015; Downloads: 149
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Pomen zgodnjega učenja nemškega jezika na obmejnem območju Gornja Radgona
Simona Kotnik, 2015, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...zgodnje učenje nemškega jezika, metode učenja tujega jezika, obmejno območje, vrtec, mnenja...
Keywords: zgodnje učenje nemškega jezika, metode učenja tujega jezika, obmejno območje, vrtec, mnenja staršev
Published: 14.10.2015; Views: 1829; Downloads: 36
URL Full text (0,00 KB)

4.
Vzpostavljanje inkluzivnega učnega okolja s pomočjo informacijsko-komunikacijske izobraževalne tehnologije v osnovni šoli
Špela Bagon, 2015, doctoral dissertation

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...inkluzija, otroci s posebnimi potrebami, učne oblike, metode učenja, individualizacija, diferenciacija, ...
Keywords: informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, inkluzija, otroci s posebnimi potrebami, učne oblike, metode učenja, individualizacija, diferenciacija
Published: 14.10.2015; Views: 1765; Downloads: 37
URL Full text (0,00 KB)

5.
Pomen vodene razprave v simulacijah visoke stopnje posnemanja resničnosti
Igor Karnjuš, Miljenko Križmarić, Damjan Zazula, 2014, review article

Abstract: Vodena razprava (angl. debriefing) je najpomembnejši del učenja s simulacijami visoke stopnje posnemanja resničnosti, v kateri mentor pozove učeče se, da kritično ocenijo znanje in spretnosti, ki so jih pokazali med izvedbo scenarija. Kljub številnim raziskavam, ki proučujejo izobraževanje s simulacijami, je področje vodene razprave še razmeroma slabo opredeljeno. V prispevku so o sodobni literaturi povzete bistvene značilnosti vodene razprave, njene faze, tehnike in metode. Poudarjena je vloga mentorja, saj je učinkovitost vodene razrave v veliki meri odvisna ravno od njegove usposobljenosti. Podane so smernice, s katerimi mentor lahko oceni lastno uspešnost pri vodenju razprave. Prav tako je izpostavljen pomen pri kontinuiranem izobraževanju v kliničnem okolju, saj vodena razprava omogoča oceno uspešnosti izvedbe klinične obravnave in možnosti postavljanja novih strategij s ciljem doseči večjo usposobljenost zdravstvenega tima. Čeprav je vodena razprava temelj izobraževanja s simulacijami visoke stopnje posnemanja resničnosti, je tudi pomemben način učenja v kliničnem okolju. Mnogi vidiki vodene razprave so še vedno slabo raziskani, zato bo temu segmentu v prihodnosti potrebno nameniti večjo pozornost.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...značilnosti vodene razprave, njene faze, tehnike in metode. Poudarjena je vloga mentorja, saj je učinkovitost... ...Vodena razprava (angl. debriefing) je najpomembnejši del učenja s simulacijami visoke stopnje posnemanja resničnosti, v...
Keywords: vodena razprava, simulacije visoke stopnje posnemanja resničnosti, simulatorji bolnika, metode učenja, mentorji
Published: 21.12.2015; Views: 1373; Downloads: 4
URL Full text (0,00 KB)

6.
Asociativno učenje po NTC metodi v vrtcu
Ksenija Horvat, 2017, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...razvoj, igra, učenje, asociacije, metode, predšolsko obdobje, NTC metode učenja, ...
Keywords: razvoj, igra, učenje, asociacije, metode, predšolsko obdobje, NTC metode učenja
Published: 30.01.2018; Views: 345; Downloads: 56
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica