Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 48
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
2.
3.
Vodenje in motivacija zaposlenih v organizaciji : zaključna projektna naloga
David Germovšek, 2022, undergraduate thesis

Keywords: motivacija, vodenje, stil vodenja, vodja, motivacijski dejavniki
Published in RUP: 10.05.2022; Views: 871; Downloads: 56
.pdf Full text (1,20 MB)

4.
Stili vodenja : primer obalnih nogometnih klubov
Rok Božič, 2016, undergraduate thesis

Keywords: vodja, stili vodenja, trener, igralci, nogometna ekipa
Published in RUP: 07.06.2021; Views: 803; Downloads: 28
.pdf Full text (847,49 KB)

5.
Stil vodenja in zadovoljstvo zaposlenih pri delu : magistrska naloga
Selma Duranović, 2016, undergraduate thesis

Keywords: managerji, vodenje, stili vodenja, zadovoljstvo zaposlenih, organizacijska klima
Published in RUP: 07.06.2021; Views: 867; Downloads: 58
.pdf Full text (657,22 KB)

6.
Stili vodenja in zadovoljstvo zaposlenih : magistrska naloga
Darja Kramar, 2016, master's thesis

Keywords: management, raziskava, vodenje, stili vodenja, zaposleni, zadovoljstvo
Published in RUP: 07.06.2021; Views: 1296; Downloads: 182
.pdf Full text (1,38 MB)

7.
8.
9.
Stili vodenja v zdravstvenih zavodih na primarni ravni
Špela Rot, 2021, master's thesis

Keywords: management, vodenje, stili vodenja, zdravstveni dom
Published in RUP: 16.03.2021; Views: 1399; Downloads: 104
URL Link to full text
This document has more files! More...

10.
Turistično vodenje : prednosti in slabosti različnih načinov vodenje
Marko Zabret, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Turistično vodenje se na turističnem trgu pojavlja kot ena izmed storitev, ki tvorijo turistični proizvod, prav tako pa prevzema vse lastnosti storitve. Vodnik s svojim delom skrbi za strokovno tolmačenje primarne turistične ponudbe in nemoteno ter usklajeno koriščenje sekundarne ponudbe. V Republiki Sloveniji je za opravljanje dejavnosti turističnega vodnika potrebno pridobiti eno izmed licenc, lokalno ali nacionalno. Vodnik pri svojem delu nastopa kot predstavnik turistične agencije, ki ga je najela, zato mora pri svojem delu zastopati njene interese in želje. Pri svojem delu se največkrat srečuje z dvema načinoma vodenja: vodenje na prevoznih sredstvih in vodenje peš ogleda. Večina turističnih proizvodov sestoji iz kombinacije tako enega kot drugega, za uspešno izvajanje svoje storitve mora poznati tehnike in specifike obeh. Vsak način vodenja ima svoje prednosti in slabosti, iti element pa pogosto predstavlja tako prednost kot tudi slabost. Največji vpliv, ki predstavlja oboje, je tako za turistično agencijo kot tudi za vodnika in gosta, velikost skupine.
Keywords: turizem, storitev, turistično vodenje, turistični vodnik, načini vodenja
Published in RUP: 05.02.2021; Views: 1227; Downloads: 92
.pdf Full text (1,28 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica