Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RTV Slovenija kot ideološki aparat države
Samo Turk, 2008, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...mediji, medijska koncentracija, javni mediji, RTV Slovenija, novi zakon o RTV, diplomska dela, ...
Keywords: ideologija, ideološki aparati države, mediji, medijska koncentracija, javni mediji, RTV Slovenija, novi zakon o RTV, diplomska dela
Published: 15.10.2013; Views: 2156; Downloads: 84
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Umetniški plakat kot izrazno sredstvo in estetizacija posredovanja vsebine
Tanja Mikulič, 2013, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...umetniška grafika, litografija, umetniški plakat, likovne prvine, novi mediji, ...
Keywords: umetniška grafika, litografija, umetniški plakat, likovne prvine, novi mediji
Published: 10.07.2015; Views: 883; Downloads: 91
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Spletni mediji in novo bralno občinstvo
Jana Belcijan, 2014, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...bralne navade, kognitivni proces, splet, novi mediji, občinstvo, fragmentacija, časopisi, magistrske naloge, ...
Keywords: bralne navade, kognitivni proces, splet, novi mediji, občinstvo, fragmentacija, časopisi, magistrske naloge
Published: 10.07.2015; Views: 1432; Downloads: 53
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

4.
Učenčeva aktivnost ob uporabi računalniškega vmesnika pri učnem procesu
Tilen Žbona, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Ob uporabi novih tehnologij v učnem procesu smo udeleženi v uporabo računalniško digitalno generiranih podob. Ob tem pa nam vizualizacija različnih vsebin predstavlja vmesnik interakcije učitelj - učenec. Tako nam slika, ki predstavlja digitalno generiran vzorec preko binarnokodnega računalniškega zapisa predstavlja vmesnik, ki se odziva na učenčevo spremljanje in dojemanje učnega procesa. Interakcija, ki jo sklene vmesnik kot transfer med učiteljem in učencem se odzove v kontekstu interakcije na nivoju kognitivnih in psihofizičnih sposobnosti. Ekran kot tehnološki vmesnik na ravni prikazovanja podob predstavlja bistveno vlogo v učnem procesu pri katerem lahko učenec odigra bodisi pasivno ali aktivno vlogo. Ugotavljamo kako in na kakšen način vpliva ekran oziroma digitalno generirana podoba na potek učnega procesa, kako so podane vsebine in v kakšnem odnosu so učitelj - učenec ob uporabi novih tehnologij. Opredeljujemo računalniška orodja in obravnavamo vlogo računalniškega ekrana in interaktivnih novomedijskih sistemov. Podamo smernice za vprašanja kakšna je vloga učenca in kje se odziva vloga učitelja ob uporabi računalniškega ekrana in novih tehnologij.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...kurikul, računalniški ekran, digitalna podoba, novi mediji, navidezna resničnost, ...
Keywords: kurikul, računalniški ekran, digitalna podoba, novi mediji, navidezna resničnost
Published: 14.10.2015; Views: 1632; Downloads: 23
URL Full text (0,00 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica