Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Medijska produkcija : Skripta
Zoran Medved, 2024, other educational material

Abstract: Medijska produkcija je krovni pojem, ki zajema vse postopke priprave, produkcije, obdelave in razširjanja medijskih vsebin in storitev na sodobnih medijskih platformah. Po prehodu iz analogne v digitalno radiodifuzijo ob koncu prvega desetletja 21. stoletja, ki je združil zahteve po političnih, tehnoloških in strukturnih spremembah vlog medijskih producentov in njihovega dostopa do medijskih občinstev, so tradicionalni mediji opustili vlogo edinih producentov medijskih vsebin in ob manjšem deležu lastne produkcije vse bolj postajajo podjetja in ustanove za naročanje, nakupovanje, prodajo in razširjanje medijskih vsebin. Do teh sprememb je prišlo in še potekajo pod vplivom medijske konvergence, združevanja ne le medijskih vsebin na novih spletno posredovanih medijskih platformah, ampak tudi produkcijskih procesov in načinov razširjanja medijskih vsebin med uporabniki. Nove tehnologije in na njih zasnovane naprave so spremenile naravo posameznih tradicionalnih medijskih poklicev (novinarjev, snemalcev in montažerjev), ter nabor znanj, ki so po novem potrebna za opravljanje teh del, organizacijo dela in celovito delovanje medijskih podjetij in ustanov. Prišlo je tudi do demonopolizacije nekaterih poklicev, zlasti novinarskega, saj je finančna dostopnost novih, večopravilno zmogljivih mobilnih naprav omogoča razvoj tudi drugih oblik novinarstva, ko so državljansko, skupnostno in novinarstvo na družabnih omrežjih. Pod vplivom tehnološko pogojenega optimizma v praksi prihaja do enačenja vlog poklicev, ki dejansko sodelujejo v produkciji medijskih vsebin, in vlog tistih, ki medijsko produkcijo samo posnemajo. Spreminja se tudi definicija medijev, pri čemer mednje pogosto nekritično uvrščajo tudi oblike komuniciranja, ki z mediji nimajo veliko skupnega.
Keywords: mediji, medijska produkcija, medijska konvergenca, video novinarstvo, mobilno novinarstvo, študijsko gradivo
Published in RUP: 20.02.2024; Views: 360; Downloads: 14
.pdf Full text (4,55 MB)

2.
Ustanovitev lastnega podjetja - poslovni načrt : zaključna projektna naloga
Jan Porić, 2017, undergraduate thesis

Keywords: poslovni načrt, video produkcija, snemanje, video, montaža
Published in RUP: 07.06.2021; Views: 1243; Downloads: 36
.pdf Full text (652,37 KB)

3.
Aktivistični državljan v kontekstu (globalne) informacijske ekonomije
Peter Sekloča, 2014, original scientific article

Abstract: Članek v ospredje postavlja idejo aktivističnega državljana in sooča teorije, ki novo informacijsko in komunikacijsko tehnologijo postavljajo kot vzvod za demokratizacijo elektronske javne sfere, s teorijami, ki opozarjajo na različno sposobnost množičnih ali osebnih medijev pri generiranju političnega vpliva. Razlike so osvetljene na treh področjih družbenega sistema komuniciranja - na infrastrukturi, distribucijskih servisih ter na vsebinah in komunikacijskih servisih. Teza je, da avtorji, ki v razvoju IKT vidijo izhod iz hierarhično vodene produkcije sporočil, ne upoštevajo kontradiktornega odnosa med interesi korporativnih lastnikov in končnih uporabnikov. Avtor ugotavlja, da je amaterska produkcija tematsko dokaj razpršena, obenem pa prevzema del stroškov dela in opreme, tako da jo današnja konstelacija političnih in ekonomskih sil brez nevarnosti, da bi bila sposobna generirati večjo količino političnega vpliva, mnogokrat močno stimulira.
Keywords: državljanstvo, javna sfera, mediji, produkcija, distribucija, informacijska ekonomija, tehnologija
Published in RUP: 03.04.2017; Views: 2894; Downloads: 82
URL Link to full text

4.
5.
6.
Trženje slovenskih filmov
Tina Štefančič, 2011, undergraduate thesis

Keywords: filmska produkcija, filmi, talenti, filmska industrija, institucije, kinematografija, trženje, investicije, promocija
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3115; Downloads: 138
URL Link to full text
This document has more files! More...

7.
Umestitev Kapelj v slovensko povojno revijalno produkcijo
Jerica Prelovec, 2012, undergraduate thesis

Keywords: revija Kaplje, povojna revijalna produkcija, Idrija, literarne revije, diplomska dela
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3264; Downloads: 55
.pdf Full text (601,90 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica