Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Potrošnikovo zaznavanja cene in blagovne znamke pri nakupu pohištva
Matej Trošt, 2009, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, tolmačenje, oblikovanje cene, potrošniki, zaznavanje...
Keywords: blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, tolmačenje, oblikovanje cene, potrošniki, zaznavanje cene, zaznavanje blagovne znamke
Published: 15.10.2013; Views: 1390; Downloads: 51
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Oblikovanje blagovne znamke in širitev ponudbe
Tjaša Oblak Božnar, 2012, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...prepoznavnost, konkurenčnost, ponudba, investicije, učinki, blagovne znamke, razvoj podjetij, ...
Keywords: podjetja, prepoznavnost, konkurenčnost, ponudba, investicije, učinki, blagovne znamke, razvoj podjetij
Published: 15.10.2013; Views: 1819; Downloads: 80
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Razvoj in uvajanje novega izdelka na trg
Vanja Močnik, 2013, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...podjetja, management, izdelki, procesi, razvoj, blagovne znamke, trg, analiza, ...
Keywords: podjetja, management, izdelki, procesi, razvoj, blagovne znamke, trg, analiza
Published: 10.07.2015; Views: 3723; Downloads: 325
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

4.
5.
Razvoj lastne blagovne znamke in spletne trgovine
Urška Orel, 2019, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Keywords: razvoj blagovne znamke, digitalni marketing, spletna trgovina, naravna kozmetika
Published: 09.01.2020; Views: 17; Downloads: 3
.pdf Full text (463,70 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica