1. |
2. |
3. |
4. Vpliv razvoja kontekstualnega znanja na razlikovalne kompetenceRamon Podreka, Roberto Biloslavo, 2010, original scientific article Abstract: Prispevek izhaja iz opredelitve kompetence kot zmožnosti posameznika, da aktivira, uporabi in poveže pridobljeno znanje ter veščine v kompleksnih, raznovrstnih in nepredvidljivih delovnih situacijah. Namen raziskave je ugotoviti, ali razvoj specifičnega kontekstualnega znanja in veščin v organizaciji vodi do osvojitve specifičnih razlikovalnih kompetenc posameznika. V raziskavo so bili vključeni tržniki treh srednje velikih slovenskih podjetij, za katera smo ugotovili, da delujejo v treh različnih delovnih kontekstih. Rezultati raziskave so pokazali, da so razlikovalne kompetence, ki ločujejo nadpovprečno delovno uspešnega sodelavca organizacije od povprečno uspešnega na specifičnem delovnem mestu tržnika, pogojene z razvojem specifičnega kontekstualnega znanja in veščin. Keywords: tržniki, razvoj znanja, organizacijsko učenje, razlikovalne kompetence Published in RUP: 15.10.2013; Views: 2911; Downloads: 55 Full text (112,32 KB) |
5. Pomen analize ključnih dejavnikov razvojaTomislav Zupančič, 2004, undergraduate thesis Keywords: podjetja, gospodarska rast, razvoj, razvojni modeli, dejavniki uspeha, management, družba znanja, človeški kapital, benchmarking, diplomska dela Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3195; Downloads: 79 Full text (554,12 KB) |
6. |