1. |
2. Services marketing : people, technology, strategyChristopher H. Lovelock, 2001, higher education textbook Abstract: Services marketing : people, technology, strategy Keywords: trženje, marketing, storitve, servisi, vrednotenje, vodenje, poslovodni delavci, poklicna uspešnost, strategija, strategija trženja, trg, cene, dodana vrednost, potrošnik, komuniciranje, kvaliteta Published in RUP: 10.07.2015; Views: 3876; Downloads: 106 Link to full text |
3. Service management and marketing : a customer relationship management approachChristian Grönroos, 2000, review Abstract: Service management and marketing : #a #customer relationship management approach Keywords: marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesi Published in RUP: 10.07.2015; Views: 9991; Downloads: 459 Link to full text |
4. |
5. Kvaliteta in kvantiteta storitev računovodskih servisovAlenka Žebovec, 2009, undergraduate thesis Keywords: računovodstvo, računovodski servisi, storitve, kakovost, strokovnost, zaposleni, osebnostne lastnosti, zakonodaja, cene, informacijski sistem Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3682; Downloads: 110 Link to full text This document has more files! More... |