Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na proces pridobivanja kupcev na spletnem portalu
Andrej Selak, 2009, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...svetovni splet, trženje, spletni portal, potrošniki, oglaševanje, doživetja, storitve, ...
Keywords: svetovni splet, trženje, spletni portal, potrošniki, oglaševanje, doživetja, storitve
Published: 15.10.2013; Views: 1547; Downloads: 35
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Impulzivni spletni nakupi slovenskih potrošnikov in pomen zunanjih dejavnikov
Anja Ristovič, 2014, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...spletna trgovina, spletno nakupovanje, impulzivni nakupi, spletni potrošniki, zunanji dejavniki, ...
Keywords: spletna trgovina, spletno nakupovanje, impulzivni nakupi, spletni potrošniki, zunanji dejavniki
Published: 10.07.2015; Views: 1194; Downloads: 70
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica