Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kanibalizacija trgovske in proizvodne blagovne znamke
Andrej Blažko, 2010, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...blagovne znamke, kanibalizem, kupci, mlečni izdelki, tržne raziskave, ...
Keywords: blagovne znamke, kanibalizem, kupci, mlečni izdelki, tržne raziskave
Published: 15.10.2013; Views: 3168; Downloads: 81
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Cenovni pasovi in politika cen
Ivan Toroš, 2010, doctoral dissertation

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost,...
Keywords: cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost, nova racionalnost
Published: 15.10.2013; Views: 2537; Downloads: 54
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Metode in modeli snovanja cenovnih strategij
Ivan Toroš, 2009, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika,...
Keywords: trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika
Published: 15.10.2013; Views: 1345; Downloads: 54
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

4.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov, ...
Keywords: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Published: 15.10.2013; Views: 1940; Downloads: 47
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

5.
Uveljavljanje blagovne znamke na hrvaškem trgu pnevmatskih čolnov
Monika Romanello Rebol, 2011, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...blagovne znamke, PEST analiza, trg, segmentacija, tržne poti, tržno komuniciranje, ...
Keywords: blagovne znamke, PEST analiza, trg, segmentacija, tržne poti, tržno komuniciranje
Published: 15.10.2013; Views: 1764; Downloads: 51
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica