Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vloga strateških povezav pri doseganju konkurenčne prednosti v mednarodni trgovini z ekološkimi izdelki
Karmen Bračič, 2010, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...potrošništvo, etika, ekološki izdelki, mednarodna trgovina, trenje, trenjski splet, globalizacija, strateško povezovanje, menedžment, ...
Keywords: potrošništvo, etika, ekološki izdelki, mednarodna trgovina, trenje, trenjski splet, globalizacija, strateško povezovanje, menedžment
Published: 15.10.2013; Views: 1859; Downloads: 70
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica