Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Sanela Mešinović, Mara Cotič, Darjo Felda, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Piaget je ugotavljal, da je v začetku otrokovega kognitivnega razvoja pomembna konkretno-izkustvena raven. Pri matematiki je pouk naravnan k iskanju poti in strategij reševanja problemov, zato so dejavnosti, ki temeljijo na nazornem in ne abstraktnem razumevanju dobra osnova za prehod na simbolno raven. Pri tem prehodu, od konkretnega k simbolnemu razumevanju osnovnih matematičnih pojmov pa tudi matematičnih problemov, so otroku v pomoč različni didaktični pripomočki. Učitelji razredne stopnje se v splošnem zavedajo, kako pomembna je uporaba konkretnih ponazoril pri matematiki. Učenci v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju pri pouku matematike pa le malo izkusijo učenje in poučevanje s pomočjo didaktičnih sredstev. Pomembna pa ni le uporaba le-teh, ampak tudi njihova izbira in pravilna raba. Tako smo v 7. razredu osnovne šole oblikovali problemski pouk geometrije z uporabo geoplošče. Želeli smo pokazati, da z njeno uporabo učenci dobro usvojijo osnovne geometrijske pojme in so uspešni pri geometrijskih problemih. Rezultati naše raziskave bodo spodbudili učitelje matematike v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju, da posodobijo pouk geometrije in uporabljajo ustrezne didaktične pripomočke. S takimi pristopi so učenci motivirani, kar vpliva na boljše znanje iz geometrije.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...geometrija, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje, konkretna ponazorila, geoplošča, ...
Keywords: geometrija, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje, konkretna ponazorila, geoplošča
Published: 14.10.2015; Views: 1116; Downloads: 31
URL Full text (0,00 KB)

2.
Pravopisna zmožnost devetošolcev
Nives Sajevic, 2015, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...cilji, minimalni standardi, preverjanje znanja, testi znanja, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje, ...
Keywords: pravopis, učni načrti, učni cilji, minimalni standardi, preverjanje znanja, testi znanja, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje
Published: 14.10.2015; Views: 1542; Downloads: 58
URL Full text (0,00 KB)

3.
Pravorečna in pravopisna zmožnost devetošolcev
Nives Hladnik, 2019, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...pismenost, pravopis, pravorečje, učni načrt, narek, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje...
Keywords: pismenost, pravopis, pravorečje, učni načrt, narek, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje
Published: 01.01.1970 01:00:00; Views: 32; Downloads: 4
.pdf Full text (1,33 MB)

4.
Analiza uporabe tehnik selekcije kadrov pri izbiri kandidatov za študentsko delo v Ljubljani
Jure Kacafura, 2019, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...vrednotenje tehnik selekcije kadrov, večstopenjsko izbiranje kandidatov, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje...
Keywords: selekcija kadrov, študentsko delo, tehnike selekcije kadrov, vrednotenje tehnik selekcije kadrov, večstopenjsko izbiranje kandidatov, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje
Published: 01.01.1970 01:00:00; Views: 86; Downloads: 3
.pdf Full text (835,58 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica