Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 14
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Trženje destinacije s projektom "Vokend v Kopru"
Danijela Subotič, 2007, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...turizem, trženje, storitve, razvoj, trženjski splet, turistična destinacija, Vikend v Kopru, diplomska dela, ...
Keywords: turizem, trženje, storitve, razvoj, trženjski splet, turistična destinacija, Vikend v Kopru, diplomska dela
Published: 15.10.2013; Views: 2128; Downloads: 40
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Imidž države kot turistične destinacije
Aleksandra Brezovec, 2001, original scientific article

Abstract: V prispevku obravnavamo problematiko imidža držav, ki na mednarodnem trgu nastopajo kot turistične destinacije. Z razmejitvijo pojmov splošen in spodbujen imidž opozarjamo na to, da tržna pozicija države kot turistične destinacije ni odvisna zgolj od marketinških prizadevanj (nacinalnih) turističnih organizacij. Za razumevanje odnosa med splošnim in spodbujenim imidžem receptivne turistične države sta po našem mnenju pomembna dva koncepta: koncept imidža turistične destinacije in koncept imidža države izvora. Z identifikacijo skupnih elementov obeh konceptov skušamo v prispevku razjasniti odnos med spološnim imidžem države in marketinško spodbujenim imidžem države kot turistične destinacije. Predpostavljamo namreč, da med njima ne obstoja linearna povezanost, kakršno prikazujejo dosedanji izsledki o vplivu imidža držav, temveč dinamična soodvisnost. Problematika je aktualna predvsem za potrebe preučevanja imidža receptivnih turističnih držav, ki so na trgu ujete v nevtralen ali negativen splošen imidž, zato na koncu kot primer obravnavamo problematiko imidža Slovenije.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...imidž, država, turistična destinacija, soodvisnost, Slovenija, ...
Keywords: imidž, država, turistična destinacija, soodvisnost, Slovenija
Published: 15.10.2013; Views: 2171; Downloads: 78
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Vloga lokalne turistične organizacije pri oblikovanju mednarodno konkurenčne turistične destinacije
Patricija Gržinič, 2007, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...turizem, konkurenca, konkurenčnost, turistična destinacija, turistični produkt, turistična storitev, lokalna turistična...
Keywords: turizem, konkurenca, konkurenčnost, turistična destinacija, turistični produkt, turistična storitev, lokalna turistična organizacija, Turistično združenje Portorož, gospodarsko interesno združenje, DMO, patrnersko sodelovanje, združevanje, sinergija
Published: 15.10.2013; Views: 2751; Downloads: 60
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

4.
Management projekta za turistično destinacijo
Viktor Mitov, 2008, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...management, projekti, poslovni načrt, turistična destinacija, ...
Keywords: management, projekti, poslovni načrt, turistična destinacija
Published: 15.10.2013; Views: 1478; Downloads: 42
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

5.
Partnerski model managementa turistične destinacije
Jolanda Velikonja, 2006, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...inoviranje, partnerski model, osebje, razvoj kadrov, sodelovanje, turistična destinacija, diplomska dela, ...
Keywords: management, inoviranje, partnerski model, osebje, razvoj kadrov, sodelovanje, turistična destinacija, diplomska dela
Published: 15.10.2013; Views: 1841; Downloads: 45
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

6.
Poslovni načrt združevanje turistične ponudbe v regiji spodnjega Posavja
Tanja Blaževič, 2007, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...neprepoznavnost regije, turistična destinacija, destinacijska kartica, incoming agencija, združitev ponudbe,...
Keywords: neprepoznavnost regije, turistična destinacija, destinacijska kartica, incoming agencija, združitev ponudbe, diplomska dela
Published: 15.10.2013; Views: 1483; Downloads: 49
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

7.
Strategija trženja v turizmu
Matej Funa, 2008, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...trženje, turizem, turistična destinacija, blagovna znamka, tržne raziskave, ...
Keywords: trženje, turizem, turistična destinacija, blagovna znamka, tržne raziskave
Published: 15.10.2013; Views: 1408; Downloads: 43
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

8.
Analiza razvoja dejavnikov turizma v občini Brda
An Besednjak, 2016, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...turizem, občina Brda, znamenitosti, turistična ponudba, turistična destinacija, ...
Keywords: turizem, občina Brda, znamenitosti, turistična ponudba, turistična destinacija
Published: 10.11.2016; Views: 3424; Downloads: 161
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

9.
Destinacija Radovljica
Maruša Šolar Čuden, 2016, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...turizem, destinacija, trženje, internet, turistična ponudba, ...
Keywords: turizem, destinacija, trženje, internet, turistična ponudba
Published: 10.11.2016; Views: 1337; Downloads: 49
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

10.
Konsistentnost proizvoda turistične destinacije
Gorazd Sedmak, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...turistični proizvod, konsistentnost, turistična destinacija, strateški management, ...
Keywords: turistični proizvod, konsistentnost, turistična destinacija, strateški management
Published: 08.08.2016; Views: 1252; Downloads: 15
URL Full text (0,00 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica