Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Učne težave pi matematiki na razredni stopnji osnovne šole
Tadeja Andrejašič, 2014, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...težave, diskalkulija, matematika, specifične aritmetične učne težave, strategije dobre prakse, odziv na obravnavo, strategije prilagajanja,...
Keywords: učne težave, vzroki za učne težave, diskalkulija, matematika, specifične aritmetične učne težave, strategije dobre prakse, odziv na obravnavo, strategije prilagajanja
Published: 10.07.2015; Views: 1537; Downloads: 106
.pdf Full text (293,62 KB)

2.
Ali pouk matematike v 4. razredu s pomočjo računalnika vedno prinaša boljše rezultate znanja
Petra Verbič, 2015, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ... učne oblike, učne metode, učne strategije, e-gradiva, matematika,...
Keywords: učne oblike, učne metode, učne strategije, e-gradiva, matematika, eksperimentalna raziskava, preizkus znanja iz kombinatorike, 4. razred
Published: 14.10.2015; Views: 1467; Downloads: 86
.pdf Full text (2,60 MB)

3.
Uporaba učnih strategij in značilnosti učne motivacije pri učencih s posebnimi potrebami v tretji triadi osnovne šole
Anja Andrejašič, 2016, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...posebnimi potrebami, učna motivacija, ciljne usmerjenosti, učne strategije, ...
Keywords: osnovna šola, učenci s posebnimi potrebami, učna motivacija, ciljne usmerjenosti, učne strategije
Published: 10.11.2016; Views: 1877; Downloads: 69
.pdf Full text (482,93 KB)

4.
"How and why should I study?": metacognitive learning strategies and motivational beliefs as important predictors of academic performance of student teachers
Sonja Čotar Konrad, 2015, original scientific article

Abstract: The study examined the relationship between metacognitive learning strategies and motivational beliefs, predicting academic performance of student teachers. The main aim of the study was to examine the predictive value of motivational beliefs and metacognitive learning strategies for students' academic performance. In the study 307 student teachers of the Faculty of Education completed the revised version of Motivated Strategies for Learning Questionnaire (Pintrich & de Groot, 1990). Regression analyses revealed that a higher sense of self-efficacy predicted better academic performance and a higher test anxiety predicted poorer academic performance. The implications of motivational orientation for cognitive engagement and self-regulation at the faculty are discussed.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...psihologija, učne strategije, študenti, motivacija, motivational beliefs self-regulated learning,...
Keywords: psihologija, učne strategije, študenti, motivacija, motivational beliefs self-regulated learning, metacognition, students
Published: 08.08.2016; Views: 1562; Downloads: 61
URL Full text (0,00 KB)

5.
Razvijanje bralne pismenosti otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju z uporabo bralnih učnih strategij
Polona Setnikar, 2017, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...bralni pouk, bralna pismenost, bralno razumevanje, bralne učne strategije, učitelji razrednega pouka, ...
Keywords: branje, bralni pouk, bralna pismenost, bralno razumevanje, bralne učne strategije, učitelji razrednega pouka
Published: 17.01.2018; Views: 1046; Downloads: 91
.pdf Full text (3,91 MB)

6.
Učne strategije učencev 4. razreda osnovne šole
Maša Leban, 2017, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Keywords: učenje, učne strategije, dečki, deklice, 4. razred, osnovna šola
Published: 17.01.2018; Views: 1119; Downloads: 78
.pdf Full text (1,11 MB)

7.
Strategije poučevanja učencev z učnimi težavami pri pouku angleščine
Neja Ivetič, 2018, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...angleščina, tuji jeziki, učne težave, strategije poučevanja, specifične učne težave, osnovnošolski...
Keywords: angleščina, tuji jeziki, učne težave, strategije poučevanja, specifične učne težave, osnovnošolski učenci
Published: 24.05.2019; Views: 365; Downloads: 31
.pdf Full text (228,61 KB)

8.
Spodbujanje izvršilnih funkcij s formativnim spremljanjem
Petra Rančov, 2018, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...izvršilne funkcije, specifične učne težave, formativno spremljanje, strategije, povratne informacije, učenje...
Keywords: izvršilne funkcije, specifične učne težave, formativno spremljanje, strategije, povratne informacije, učenje
Published: 24.05.2019; Views: 214; Downloads: 20
.pdf Full text (761,54 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica